Note fondée sur 718 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2020 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 8 of 10 review on hotels.com. We appreciate the time spend to provide your feedback for our improvement. We will be sharing review with the appropriate team member to enhance our service.
4 sur 5
par un voyageur

Good stay but problem with Hotel.com booking

Publié le 1 févr. 2018 sur Hotels
They didn’t have my reservation when I arrived for the first night. They had it for the second night. I had the confirmation from Hotel.com. They suggested I should contact Hotel.com but I feel that is not my problem to sort out particularly after 20 hours of travel!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2014 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par ME, Gestion de l’hôtel
Thank you for your survey we are looking forward to some renovations this year.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2024
Good breakfast. My only issue is we reserved a room with a king bed and got a queen instead.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par ME, Gestion de l’hôtel
Thank you for your survey.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Great property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par ME, Gestion de l’hôtel
Thank you for you survey we look forward to serving you again!.!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024
The first room we walked into had a dirty toilet with creatures floating in it. The second room we were given had keys that didn’t work. We finally ended up in a third room. Carpeting everywhere is threadbare and in need of replacement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par ME, Gestion de l’hôtel
Thank you for your survey.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Luke warm showers and air-conditioning didn’t work
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par ME, Gestion de l’hôtel
thank you for your survey.
5 sur 5
par un voyageur

Friendly people. Bed very comfortable

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par ME, Gestion de l’hôtel
Thank you for you survey we look forward to serving you again!.!
4 sur 5
par un voyageur

Didn’t get room booked!

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
I booked 2 King rooms with pull out couch and the room given for one was only a King for 3 people. When asked at the counter for a roll a bed, they didn’t have any. It was never mentioned that the room didn’t have the couch either when checking in. She wasn’t very personable either.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par ME, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience I have contacted the appropriate dept. within the hotel to correct the issue you encountered. Thank you again for your survey.