Note fondée sur 937 évaluations de clients

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4,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Bon hôtel

Publié le 26 août 2015 sur Expedia
Chambre spacieuse et confortable. Bon accueil Bon petit déjeuner Par contre, hôtel situé en périphérie de la ville, et finalement, plus loin que je ne le pensais du centre ville (qui, de toute façon, n'a pas un grand intérêt ...). De plus, mon GPS (Navigon USA), récent, a eu un peu de mal à trouver l'adresse !
5 sur 5
par un voyageur de BROOKFIELD

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mars 2024
5 sur 5
par un voyageur

Amazing stay!

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Our stay was amazing! Super comfortable room. The staff were exceptionally friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kelley,Thank you for choosing Cambria Hotel Rapid City Near Mount Rushmore! Our team is thrilled you received excellent service and enjoyed your comfortable room during your stay with us. We take pride in providing a phenomenal experience for our guests and appreciate your feedback. It was our pleasure to host you, and we hope to see you the next time you are in the area for another memorable experience. Team Cambria
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
Great staff. Brandy was personably helpful snd friendly. The wait staff was excellent However the cook on friday was horrible we waited over an hour for breakfast and finally had to take it to go. They were not busy at sll
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ryan,Thank you for taking the time to leave a review! We're pleased you had an enjoyable experience and that our hospitable team left a memorable impression on you. However, we regret the wait that you encountered at breakfast on Friday, and we'll be sure to discuss your feedback internally to seize any opportunity to improve. It was a pleasure having you here, and we hope you return soon. Team Cambria
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 janv. 2024 sur Expedia
The staff was very helpful. The beds were comfortable and the hot tub was great. I didn't like that expedia booked a king handicap room when I punched a two bed normal room. The staff at the hotel changed that.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Cathy,Thank you for sharing your experience staying with us at Cambria Hotel Rapid City Near Mount Rushmore. It is fantastic to see that you liked our friendly, helpful staff and that you were able to spend some time relaxing in the hot tub. Please know that when booking through a third party, we cannot guarantee a room type prior to arrival, and we are pleased to hear we were able to accommodate a room change for you. Our team looks forward to welcoming you back in the future. Team Cambria
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Hotels
Staff was so friendly and helpful, made our stay perfect!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Canaan,Thank you for all the stars for your stay with us. We are thrilled that our team made a positive impact on your perfect stay. Our team looks forward to welcoming you back. Team Cambria