Note fondée sur 539 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Brenard,It is so pleasing to see that your recent stay at our property was up to the mark. On behalf of our entire staff, thank you so much for your generous ratings. We take pride in catering to the requirements of valued guests like you, and we are really glad to have exceeded your expectations. Having said that, we want to thank you for your business, and we will ensure your future stays are even more pleasant. See you soon!Best Regards,Management Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2022 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre,We appreciate you taking the time to rate our hospitality standards. It is extremely unpleasing to know that your recent stay with us was not up to the mark. We would appreciate it if you can leave us more elaborate feedback, that way we will be able to better understand your concerns and address them in the right manner. We really value feedback from guests as they help us in bettering our hospitality services. Regardless, on behalf of our entire staff please accept our sincere apologies for our failure to exceed your expectations. Having said that, we earnestly ask for another chance to host you better.Sincerely,Management Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2022 sur Expedia
Propre et pas dispendieux. Parfait pour un arrêt pendant un roadtrip. je le recommande fortement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2022 par M, Gestion de l’hôtel
Dear William, It is so pleasing to see that your recent stay at our property was up to the mark. On behalf of our entire staff, thank you so much for your generous ratings. We take pride in catering to the requirements of valued guests like you, and we are really glad to have exceeded your expectations. Having said that, we want to thank you for your business, and we will ensure your future stays are even more pleasant. See you soon! Best Regards, Management Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2022 sur Expedia
J’ai apprécié qu’il n’y ait pas de tapis dans la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2022 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Danielle, It is so pleasing to see that your recent stay at our property was up to the mark. On behalf of our entire staff, thank you so much for your generous ratings. We take pride in catering to the requirements of valued guests like you, and we are really glad to have exceeded your expectations. Having said that, we want to thank you for your business, and we will ensure your future stays are even more pleasant. See you soon! Best Regards, Management Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2022 sur Expedia
Tres sombre dans la chambre ,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2022 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Christine, We appreciate you taking the time to share your review with us. Our entire staff, thank you for your modest rating. We also regret that certain aspects of our property were not up to the mark during your stay with us. We assure you; we are indeed taking gradual steps in upgrading our property and enhancing our hotel rooms to improve our quality services. On that note, we hope you will choose to stay with us again in the future, so we can serve you even better Best Regards, Management Team
4 sur 5
par un voyageur

Une bonne nuit de repos. Un petit déjeneur pauvre.

Publié le 1 janv. 2019 sur Hotels
C'est un bon hôtel à un prix competitif. Mais le petit déjeneur n'est pas suffisant, il n'y a rien à manger, même les quatre beignes sont en miniature. Il faut prevoir aller chercher un vrai petit-déjeneur ailleur.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! I am so glad you like our hotel. Hope to see you in future. Thanks, Rita
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2018 par gm, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Hope to see you again.
3 sur 5
par un voyageur

L'air climatiser bruyant

Publié le 4 mai 2017 sur Expedia
Hotel pret de l'autoroute les chambres sont humide et on entent les autos
2 sur 5
par un voyageur

Pas de seconde visite...

Publié le 3 mars 2016 sur Hotels
Malgré du personnel sympathique, l'endroit est déprimant. La salle à déjeuner est au même endroit que la réception du motel avec seulement quelques tables et des néons qui vous donnent un air malade. Un endroit où, ce matin là, le pain était encore congelé... Pas vraiment mon idée d'un déjeuner continental appétissant... Bon point: la propreté de la chambre.
5 sur 5
par seb de france

tres bon rapport qualite prix

Publié le 12 août 2014 sur Hotels
très bien