Note fondée sur 858 évaluations de clients

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3,6 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

A recommander

Publié le 13 août 2019 sur Hotels
Nous avions une « meeting room » très propre et rénovée. C’était très bien. Le déjeuner, par contre, était très modeste (muffin et barre granola)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Julie, thank you for selecting Extended Stay America. It is a delight to know you liked your modern room and that you had a great stay. On behalf of our team, we invite you for another visit. Sincerely, Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024
Great staff
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2024
decent rooms and clean.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2024
clean and good staff help me guiding the area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Rebecca, Thank you for sharing your positive experience with us at Extended Stay America! We're delighted to hear that you found our hotel clean and that our staff provided helpful guidance about the area. Providing excellent service and assistance to our guests is our top priority, and we're pleased that we could meet your expectations. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future!Sincerely,Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur de FALLS CHURCH

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mars 2024
1 sur 5
par un voyageur

Not staying here again

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Shower was dirty hair. Sheets may have been washed but it was time to get rid of them altogether. The door says it locks at 11 but they lock it at 9 and you have to bang on it in order to enter
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, It was disappointing to read that we did not meet your expectations, and we are truly sorry your stay was anything other than perfect. We are taking appropriate steps to ensure future guests do not encounter the same issues. We hope you will accept our apologies and consider giving us another chance to show you the outstanding service that we typically provide.Sincerely,Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

clean

Publié le 14 mars 2024 sur Hotels
good location and clean room
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024
Good place to stay with kids and my little pet.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Bhola, We are delighted to hear that you found Extended Stay America to be clean during your stay. Thank you for sharing your positive experience! We strive to maintain high standards of cleanliness and comfort for all our guests. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay soon!Sincerely,Hotel Management