Note fondée sur 909 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
99 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Hi, It is great to hear that you had a fantastic stay with us! Thank you for taking the time to review our hotel! We hope you will come back and visit us soon
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hi Montrell, thank you for taking the time to review our hotel! We hope you will come back and visit us soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
Nice hotel in the heart of Richmond!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hi John, thank you for taking a moment to share your experience at Quirk Hotel. We are so pleased to hear you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Wonderful! Super clean, great neighborhood!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hi Alexis, we are happy to see that you enjoyed your time with us. We appreciate the feedback provided and hope to see you again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hi David, thank you! We are happy to see that you enjoyed your time with us. We look forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Definitely a different hotel in the best possible way. Very good food. Pleasing to the eye. Interesting neighborhood.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hi Melvin, we're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that we met your expectations. We hope to enhance this experience even further in the future. We are indeed looking forward to your next visit!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hi Tabitha, we’re glad to see that you were satisfied with your experience. We look forward to welcoming you back to Quirk Hotel in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024
Loved the art and vibe .Would be nice to have drinking glasses or bathroom cups.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hello, thank you for taking a moment to share your experience at Quirk Hotel. We sincerely apologize that your room did not have any drinking glasses. I will also be sharing your feedback with our team, Thank you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hi Julie, we are happy to see that you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back again soon.
3 sur 5
par un voyageur de Tallahassee

Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
Trave
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hi Michael, thank you for taking the time to review our hotel! We hope you will come back and visit us soon!