Note fondée sur 458 évaluations de clients

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4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

DECEPTION

Publié le 12 août 2022 sur Hotels
Le rapport Qualité/prix n'y était pas du tout. C'était 2 à 3 fois plus cher que l'équivalent en raison d'un évènement important à Oshkosh vers lequel on se rendait. Nous avons nettement plus apprécié notre séjour au Cobblestone de Hartford qui était 2 fois moins cher et de bien meilleure qualité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2022 par GM Jona Gustavus, Gestion de l’hôtel
Hello Dominique, Thank you for your feedback and staying with us here in Ripon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024
We got the king suite with jetted tub. When we went to go to bed and pulled the covers back it was soaked with pee and blood. It had soaked through the mattress pad and onto the bed. It had clearly not been changed and was disgusting. They gave us a new room smaller than we paid for and the jetted tub didn’t work. They said a manager would call me and they have yet to call.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par GM , Gestion de l’hôtel
Hello Luke,Thank you for staying with us and taking the time to send us your feedback.I will definitely discuss this with our housekeeping department as this is unacceptable and definitely not the standard we hold for our hotel.I have called you as I was just given this information today, I left a message on your voice mail. Thank you,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 avr. 2024
It was easy to check in and everything was clean and they even serve breakfest.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Jona, Gestion de l’hôtel
Thank you Bruce for your positive feedback! We are happy you enjoyed your stay! We hope to see you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Fair Value

Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
Sunlight came through the curtains very easy, value of the hotel was fair but not good. Breakfast was good with eggs and bacon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par GM Jona Gustavus , Gestion de l’hôtel
Hello James Thank you for staying with us and taking the time to send us your feedback.We are happy you enjoyed your stay with us and look forward to future stays from you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Fantastic breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par GM Jona Gustavus , Gestion de l’hôtel
Hello Jody!Thank you for staying with us and sending us a Perfect 5STARS!We look forward to future stays from you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Spacious rooms!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Jessica, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review! We hope to see you in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Staff was absolutely great. Breakfast was very well done. Everything was clean and taken care of. Will definitely stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Jessica, Gestion de l’hôtel
Your feedback means a lot to us. Thank you for the nice feedback. We hope to see you in the near future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
Hotel staff was professional and friendly. Good variety for breakfast in the morning. Rooms were nice and big. I had a nice stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Jessica, Gestion de l’hôtel
We are so glad you enjoyed your stay at Ripon Cobblestone Hotel. We can't wait until you visit us again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Nice place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par GM Jona Gustavus , Gestion de l’hôtel
Hello JohnathanThank you for staying with us and taking the time to send us 5 STARS!We look forward to future stays from you:)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
It’s a great place to stay in Ripon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2024 par GM Jona Gustavus , Gestion de l’hôtel
Hello Andrea,Thank you for staying with us and taking the time to send us a review.We are happy you enjoyed your stay and look forward to serving you in the future.