Note fondée sur 454 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2024
N8ce
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 mars 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
As usual, Hampton Inn provides a delightful breakfast with lots of choices. Only small issues I had were parking (which was fine, but more crowded than I expected - shared property with another facility?) and lack of a clock in the room. I also want to recognize and thank the efficient and friendly desk staff.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
Friendly staff, clean facilities and convenient for our travels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Tilly - Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sherri - Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again in the future. Safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Tilly - Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Maria - Thank you for the excellent score! It has been a pleasure serving you and we hope to see you again soon. Happy travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Nice place to stay!! Good location!! Next to freeway and shopping center
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Tilly - Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Lisa - Thank you for your kind words! We're happy to hear that we provided you with a satisfactory experience. We hope to host you again in the future. Safe travels!
4 sur 5
par un voyageur de HOLLISTER

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Tilly - Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Emiliano - Thank you for taking time to provide us with feedback about your recent stay. It seems, while you were satisfied with your stay, we were unable to provide you with an experience worthy of an excellent score. If there is anything we can do to make your next stay more enjoyable, please do not hesitate to reach out. Have a wonderful day!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Staff is friendly and helpful