Note fondée sur 348 évaluations de clients
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4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
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avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 avr. 2024
par un voyageur de Los Angeles
Publié le 11 avr. 2024
The property was definitely well worn and could use some tlc. The staff was very nice and friendly.
par un voyageur
Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Excellent!!
Publié le 6 mars 2024 sur HotelsExcellent place to stay. We drove about 650 km that day and had the nice surprise to have dinner offered by the hotel. We did not have to look for a restaurant and it was delicious.
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Close to campus but felt a tiny bit rundown
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Front desk staff was very nice. Hotel was a bit older and in not as good of repair as others I have stayed in.
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Breakfast with Fox News. I’ll think twice before I stay here again.
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Did not like the hard beds.
par un voyageur
Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
website promotes pet friendly however no mention is made of the $75 pet fee added at check in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Hampton Inn Rolla. I apologize that you did not see the pet policy stating a 75 dollar non-refundable pet fee will be charged. I will message EXPEDIA and see if they can make this clear to guest when booking. Due to the problem I have adjusted the charge off this one time for you. Thank you for bringing this to our attention.