Note fondée sur 902 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Arnaud, We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. We encourage you to contact us directly to discuss any concerns you may have had during your stay. We value your feedback and would like the opportunity to address any issues you encountered.
5 sur 5
par un voyageur

Calme et tranquillité

Publié le 7 juin 2023 sur Hotels
Hôtel bien placé au calme. Chambre spacieuse. Accueil courtois. Dîner très bien. Un bon séjour dans un très joli endroit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Christian,Thank you for taking the time to give us your feedback, it is wonderful to hear that you enjoyed your stay and that you have rated our hospitality so highly. We appreciate your sharing how we met your expectations with our friendly services, and the cleanliness of our guest rooms and we are delighted to learn you enjoyed the comfortable accommodations and convenient location. Your positive ratings are great, and we hope to impress you again during your next visit to the area.
2 sur 5
par un voyageur

Déception

Publié le 16 nov. 2021 sur Hotels
La chambre qui nous a été attribuée ne ressemble PAS DU TOUT aux photos du site. Notre chambre était vieillissante avec du mobilier abîmé, une seule table de chevet, et surtout le papier peint qui se décolle du mur ! La porte coulissante de la salle de bain qui était vraiment crasseuse. Les parties communes de l'hôtel étaient très sales et malodorantes. Franchement, les photos sur hotels.com sont assez malhonnêtes.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024
Great stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Christy,We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us! Your positive feedback is truly appreciated. If you have any further comments or suggestions, please do not hesitate to reach out to us.
5 sur 5
par un voyageur de Kula

Publié le 29 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello JOHN,We are thrilled to hear that you had a wonderful stay at our hotel! We look forward to welcoming you back soon for another fantastic experience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sabrina, We're sorry to hear that you didn't fully enjoy your stay. We encourage you to contact us directly to discuss any concerns you may have had during your visit. We value your experience and would like the opportunity to address them.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Judith,We regret to hear about your experience. Please contact us directly to discuss any concerns you may have, allowing us the opportunity to address them appropriately. We value your feedback and aim to improve our services for all our guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Reilynn,We are thrilled to hear you had a wonderful experience during your stay with us! We look forward to welcoming you back soon for another fantastic visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jeffery,Your ten-star rating is greatly appreciated. We are thrilled to hear that you enjoyed staying in our hotel. Thank you so much, waiting to serve you again!
4 sur 5
par un voyageur

Needs some upgrade work.

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
The heater did not work. Air got in from around the door. The bathroom drawers were broken.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Robert, Thank you for sharing your feedback with us. We have noted your comments regarding the heater, door draft, and bathroom drawers for further review and improvement. Your insights are valuable in helping us enhance our guests' experience.