Note fondée sur 894 évaluations de clients

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2,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
I had the jacuzzi tub in my room which was very nice
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Tracy

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
We stayed at this location this weekend and it was nice to have plenty of parking. the hotel was nice.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
During our stay, our key cards to our room stopped working three times in two days. We had to go to the front desk each time to have them re-key the cards. The floors are hardwood, which I’d expected to be clean, yet after 10 minutes of unpacking with no shoes on, my socks were practically black from the dirt in the floor. The pool & spa were “closed for maintenance,” which would have been good to know BEFORE choosing this place in my search of pool & hot tub included hotels. I decided to take a hot bath instead and was greeted with hair in the bathtub, and a stained shower curtain with no liner - the floor was flooded after every shower. The shower head was more like a hose. We called the front desk for some more towels, and no one came with them after an hour. By then, we’d left and came back. Still no towels. We went up front to ask for them, and the lady said “Good luck!” before presenting “the last two towels.” There was no microwave in the “Deluxe King” room, which was a huge disappointment. I could go on about the poor and unprofessional demeanor of the staff, but I’ll end this here.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
We are happy to hear you enjoyed your stay and hope to see you again in the future. Thank you for choosing Rocklin Park Hotel.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback, thank you for choosing Rocklin Park Hotel.