Note fondée sur 141 évaluations de clients

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4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Super hôtel magnifique paysage

Publié le 1 oct. 2023 sur Hotels
Super hôtel magnifique paysage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2023 par Ro-e, Gestion de l’hôtel
Dear JoelleThank you for choosing to stay at the Ruth Safed Hotel and for taking the time to write this feedback.I was happy to read that you enjoyed your stay. Hope to see you again among our guests.Kind Regards,Ro-eGuest relationsRuth Safed
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel magnifique

Publié le 30 sept. 2023 sur Hotels
Hôtel magnifique dans une ville extraordinaire bon service belle piscine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2023 par Ro-e, Gestion de l’hôtel
Dear Ktz.Thank you for choosing to stay at the Ruth Safed Hotel and for taking the time to write this feedback.I was happy to read that you enjoyed your stay – the pool, our beautiful citi & the staff.Hope to see you again among our guests.Kind Regards,Ro-eGuest relations Ruth Safed
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2023 par stav, Gestion de l’hôtel
dear Habibwe thank you for your feedback and for grading us 8/10 we will be happy to host you again in the futureregardsruth safed hotel team
5 sur 5
par un voyageur

Hotel magnifique dans un cadre exceptionnellement

Publié le 22 juill. 2023 sur Hotels
Hotel magnifique dans un cadre exceptionnellement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2023 par stav, Gestion de l’hôtel
dear SylvieThank you for choosing to stay at the Ruth Safed Hotel and for giving us perfect rating . The hotel staff are devoted to give the best service and feedback like yours proves that we have succeeded.We will be happy to have you again among our guests.Kind Regards,StavGuest relations managerRuth Safed
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel calme et propre

Publié le 20 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2022 par Liat, Gestion de l’hôtel
Dear Fernand , Wow! What a great way to start the day ! Thank you for giving us this perfect rating ! We take an effort to satisfy everyone and I am happy to see it is working ! Look forward to have you as our guests again Best Regards, Liat Guest relations manager Ruth Safed
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2022 par Liat, Gestion de l’hôtel
Dear Patricia , Thank you for choosing to stay at the Ruth Safed Hotel and for giving us this perfect rate . The hotel staff are devoted to give the best service , and feedback like yours proves that we have succeeded. We will be happy to have you again among our guests. Kind Regards, Liat Guest relations manager Ruth Safed
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2022 sur Expedia
Tres bel endroit, mais les chambres ont besoin d'être rénovées. Nous n'avons pas pu profiter de la piscine car elle ferme a 17h et pendant l'heure du dejeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2022 par Liat , Gestion de l’hôtel
Dear Valerie Thank you for choosing to stay at the Ruth Safed Hotel and for taking the time giving us a feedback. i am happy to tell you that we just recently updated the swimming pool Hours . We look forward to see you among our guests again and hope next time will be a perfect stay . Best Regards, Liat Guest relations manager Ruth Safed
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2020 sur Hotels
Le séjour s est bien passé mais la chambre n a pas été celle qui a été réservée C était sensé être une chambre avec un canapé mais il y avait juste le lit Le mobilier très rustique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2020 par Guest relations, Gestion de l’hôtel
Dear guests Firest of all i would like to thank your for staying at the Ruth Safed Hotel And for talking the time to put your comments in writing and we apologize that the room level did not maatch your level pf expectations and please accept my sincere apologies Your comments will be studied and taken to our attention so that things do not changein the future We hope you will give us another chance to host you in the future and to your complete satisaction Please do not hesitate to contact me directly True to us directly before your arrival and we will be happy to the best in the creator zdso that the accommodation in the hotel will be to your complete satisfaction and above expectations Sincerely Guest relations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2019 sur Expedia
Hôtel très coquet, ambiance calme, relaxante et familiale. Cadre splendide.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2019 par danhotels, Gestion de l’hôtel
Thank you so so much! Its always a delight when a guest experiences the hotel truly as it was intended. Thank you for sharing, hope to welcome you back again soon, with regards, Tali - Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2023 sur Expedia
I must commend Yitzchak, the manager of the hotel for his kindness towards us !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par stav, Gestion de l’hôtel
Dear JayWow! What a great way to start the day ! Thank you for giving us this perfect rate !We take an effort to satisfy everyone and I am happy to see it's working ! Looking forward to have you as our guest again.Best Regards,StavGuest relations managerRuth Safed