Note fondée sur 948 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Excellent hôtel Salem

Publié le 24 févr. 2018 sur Hotels
Hôtel très propre, excellent service. Chambre très spacieuse et confortable.Par contre très froid dans l hôtel , chauffage difficile à régler ( séjour en février ). Petit déjeuner peu varié
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Scott Snyder, Gestion de l’hôtel
awesome! Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
I was very impressed. I would highly recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Scott Snyder, Gestion de l’hôtel
We appreciate the compliment!
3 sur 5
par un voyageur

Waste

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Not Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Scott Snyder, Gestion de l’hôtel
Thank you for the input.
3 sur 5
par un voyageur

Sad in Salem

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Hotel was clean front desk friendly. Shower water luke warm bed was hard and had a large lump in the middle. Hot tub could have been a little warmer and the same pair of florescent ear plugs were stuck to the bottom both days of my stay. Breakfast was good especially for the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Scott Snyder, Gestion de l’hôtel
Thank you for the comments and suggestions. I will have maintenance check the bed/box spring for any deficiencies. Serta is a very respected brand in the hospitality industry for quality and workmanship. A good night sleep is pretty much what it is all about in our business.I'm sorry housekeeping didn't notice the ear plugs, on day 2 they may have presumed they were intentionally there...
5 sur 5
par un voyageur

Overnight Stay

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
This was an overnight stay in Salem because we had a business appointment and decided to see a little of the city. The entire staff at the Grand Hotel were superb. Russell checked us in and offered a great lunch recommendation. The hotel itself was beautiful and very well maintained. Very comfortable beds. The central location to downtown allowed us to park the car and walk everywhere. Would definitely stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Scott Snyder, Gestion de l’hôtel
Thank you, we will pass along the praise!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Awesome very clean and exceptional service!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Scott Snyder, Gestion de l’hôtel
Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Nice!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Scott Snyder, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
The staff were all so friendly and welcoming. I’d highly recommend the King suite style room. I really liked not walking into the bedroom when entering the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Scott Snyder, Gestion de l’hôtel
Your taste is impeccable, I agree the Suite King is my favorite style for the price/value also! Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Great place. We always stay here when visiting Salem. Convenient location, nice rooms, friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Scott Snyder, Gestion de l’hôtel
We appreciate your loyalty!