Note fondée sur 1 657 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello TUPEA,Thank you for choosing our hotel for your stay! We are delighted to hear that you had a wonderful experience with us. Should you have any further feedback or if there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to reach out to us. We look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2023 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Andre,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate the input referring to our hotel. Your voice is so important to us and we hope you'll return so that we may have the opportunity to provide you with a five star experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2023 sur Hotels
Odeur de renfermé dans la chambre, devrait être rénové, enlever le tapis
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Brigitte:We apologize for the inconveniences, we appreciate your visit and will do our best effort to make improvements.Best RegardsMicrotel Inn Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2023 sur Expedia
chambre vieille, climatisation très bruyante. bien situé près de l'aéroport mais bien entendu cette location occasionne du bruit d'avion à toute heure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello marie-eve, Thank you for taking the time Your feedback is especially important to us, and I am saddened to hear of your experience. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. We continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Guy Jozef, We appreciate you choosing to stay with us and we hope you had an enjoyable experience. Should you have any feedback to share from your stay, please don't hesitate to reach out so we can address any concerns. Safe travels and we look forward to welcoming you back soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
You get what you pay for.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate your feedback and take all comments seriously to improve our services. If you have any further concerns, please don't hesitate to contact our management team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Manager , Gestion de l’hôtel
Patty, We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us and enjoyed our friendly staff and clean rooms. It's wonderful to know that you found value in our services.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Brielle, Thank you for staying with us. We would appreciate it if you could provide us with more details about your experience, so that we can address any issues you may have encountered. We value your feedback and want to ensure that your future stays are more enjoyable.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
clean, basic hotel, very convenient location for an early flight.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Greg,We're glad to hear you found our hotel convenient for your early flight. Your feedback is valuable to us as we strive to provide a comfortable stay for all our guests. Thank you for choosing to stay with us.
5 sur 5
par un voyageur de Culver

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Besides the toilet running all night it was great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Adam R,We appreciate your feedback and will address the issue for future stays. Thank you for highlighting the positives of your experience.