Note fondée sur 938 évaluations de clients

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4,1 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Horrible Experience

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Our reserved room was no longer available. The only one left did not have beds for our family, so my son had to sleep on the floor. After waiting for over an hour and being told a couple of times that our extra sheets would be delivered, my husband had to go search for someone to get sheets while my children were waiting to go to bed. The king bed was rock hard and so uncomfortable. Where are the competent employees!??
1 sur 5
par un voyageur

Stay somewhere else

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
The hotel is dirty and poorly manteined.
2 sur 5
par un voyageur

It is in a bad condition

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
Very poor maintenance to the Hotel which makes it a poor experience. Shower handle was broken, carpets were wet, not clean at all. Acoid if possible.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 janv. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2024 sur Hotels
Sink did not drain in bathroom vanity; couch raggedy. Breakfast good.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
We asked 3 consecutive days to clean our room and never happened. The breakfast was always missing something, no fruit, no eggs, no yougurt, no coffee.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2023 sur Hotels
The staff is 2nd to none. They are the reason for the 5star reviews. They make you feel appreciated. Every one of them.
2 sur 5
par un voyageur de Allen

Publié le 29 déc. 2023 sur Expedia
Booked a 5 member room. Not enough towels, blankets, toilet napkin, etc No home service even after requesting Breakfast has limited menu
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2023 sur Expedia
Tengo una muy mala experiencia en este hotel ya que tenía mi reservacion y al momento del check in me dice el encargado del lugar que tenían un problema de tubería de agua y que no me podía ofrecer ninguna habitación y que le hiciera como pudiera porque el no me iba a dar ninguna solución...desafortunadamente iba con mi esposa y mis niños y fue una terrible experiencia ya que llegué de viaje a alta hora de la noche y tuve que buscar hotel de un lado a otro, lo peor del caso es que no me hicieron ninguna devolución de mi dinero...no recomiendo para nada el servicio de este hotel, tengan cuidado.