Note fondée sur 373 évaluations de clients
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3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Remboursement.
Publié le 2 mai 2022 sur HotelsArrivès à l hotel on nous signale que â cause de la COVID, on ne nous serviras pas de petit déjeuner que nous avions payés. Qui va nous rembourser nos petit déjeuner? Merci â Hotel. Com de me rembourser.
par Florent
Bon hôtel
Publié le 2 août 2017 sur HotelsLes personnes à la caisse sont vraiment gentil et serviable. Bon hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2017
Dear Valued Guest: Thank you so much for taking the time to leave a review for our team. We appreciate your feedback and look forward to serving your lodging needs again in the future here at the Americas Best Value Inn - Redlands, CA. Sincerely, Hotel Management
par un voyageur
Publié le 21 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur de Highland
Publié le 20 mars 2024 sur Expedia
Amazing
par un voyageur
Nice stay
Publié le 17 mars 2024 sur HotelsI really enjoyed my stay here. I was in the area for business and had a comfortable spot to work in my room. The bed was comfortable and the bathroom was very clean. Done things could be updated but for the price I was willing to overlook them. I’ll stay again.
par un voyageur
Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
The service was great... the only thing I did not like was that it seemed tv had all channels but channel 7 ABC, could not watch the Lakers game. Had to watch the game on my phone
par un voyageur
Publié le 13 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Super happy
Publié le 10 mars 2024 sur HotelsIncredibly clean. Fast check in. Very roomy and price was great!
par un voyageur
Publié le 10 mars 2024 sur Expedia