Note fondée sur 946 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2021 par Team Sandefjord, Gestion de l’hôtel
Hei Tusen takk for at du tok deg tid til å rate oss:) Hjertelig velkommen tilbake Mvh Team Sandefjord
4 sur 5
par un voyageur

Short stay. Very good breakfast.

Publié le 3 déc. 2019 sur Hotels
Spent one night. Hotel is undergoing a deep renovation, so works were visible a bit everywhere. But once in the room (freshly painted and just renovated), you noticed nothing, and was good. Breakfast was very good.
5 sur 5
par un voyageur

High quality ans sympathie crew

Publié le 4 nov. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

A great stay.

Publié le 20 sept. 2019 sur Hotels
Comfy, freshly renovated & great breakfast.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Jan at Scandic, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you so much for your review. This is important to us.Please come back soon.Best regards,Jan at Scandic
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Jan at Scandic, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you so much for your review. This is important to us.Please come back soon.Best regards,Jan at Scandic
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Jan at Scandic, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for ypur feedback. :)Please come back and see us soon.Best regards,Jan at Scandic
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Jan at Scandic, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for your feedback. This is important to us, and I'll bring this with me in our work to constantly improve our service. Please come back and see us soon. Best regards,Jan at Scandic
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Jan at Scandic, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for your feedback. This is important to us, and I'll bring this with me in our work to constantly improve our service. Please come back and see us soon. Best regards,Jan at Scandic