Note fondée sur 35 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de saint perdon

établissement neuf bien conçu et agréable

Publié le 17 avr. 2018 sur Expedia
chambre moderne bien agencée , de même que l'ensemble des installations communes situé à quelques centaines de mètres du centre ville , tous les déplacements se font à pied
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2018 par Manuel, Gestion de l’hôtel
Nous souhaitons tout d’abord vous remercier de nous avoir choisis pour votre séjour à Sanlúcar de Barrameda, et d’avoir pris le temps d’écrire une appréciation. Connaître l’opinion de nos hôtes est primordial, car nous pouvons ainsi améliorer notre travail. Il est très important pour toute l’équipe de l’Hotel Boutique Alcoba de s’assurer que les clients ont passé des vacances agréables, et qu’ils apprécient les efforts faits pour apporter un service de qualité, personnalisé. Nous faisons chaque jour de notre mieux pour que vos bonnes appréciations soient notre plus belle récompense. Cela nous aide à poursuivre notre travail et à toujours nous améliorer. Avec les salutations de toute l’équipe de l’Hotel Boutique Alcoba, Manuel
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Montréal

Hôtel sympathique

Publié le 30 mars 2017 sur Expedia
Pour : L'accueil, la propreté et le design.
Contre : Aucune
Emplacement : Situé à environ vingt minutes du bord de mer et à quelques rues des monuments et restaurants. À l'hôtel, on vous donne de bons conseils de visites.
Moderne, bien décoré avec des chambres standards très confortables. À proximité, possibilité de stationner la voiture dans un endroit sécurisé (vous informer auprès de l'hôtel au moment de la réservation)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2017 par Manuel , Gestion de l’hôtel
Chers clients; C’est un plaisir de vous lire, de savoir que vous avez passé une bonne séjour dans notre hôtel et que vous êtes satisfaits des services que nous offrons. Pour toute l’équipe de l’ Hostal Boutique Alcoba c’est très important de partager vos opinions. Merci beaucoup de nous avoir choisi. À bientôt, Manuel et l’équipe de l’ Hostal Boutique Alcoba.
5 sur 5
par Martinez de Bruxelles

TOUT PARFAIT

Publié le 25 août 2014 sur Hotels
Un bon séjour, avec le personnel très simpathique. Calme a recommander-
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2022 par La Alcoba del Agua, Gestion de l’hôtel
Cher client, quelle joie de sentir à travers vos mots combien vous vous êtes sentis à l'aise à l'hôtel. Savoir que vous avez été satisfait de l'attention, et en résumé, que nous avons contribué à rendre votre séjour agréable, est sans aucun doute très important pour nous. C'est pourquoi nous tenons à vous remercier pour votre commentaire, votre choix et pour avoir partagé votre expérience. Merci beaucoup de nous avoir recommandés. Salutations de Manuel et de toute la famille de La Alcoba del Agua.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par La Alcoba del Agua, Gestion de l’hôtel
Gracias Francisco Javier, Antes de nada agradeceros el tiempo dedicado a compartir vuestra experiencia. Para nosotr@s es muy importante conocer cómo ha sido vuestra estancia en La Alcoba del Agua. Y nos complace y alegra que nos hayan valorado con tan buena puntuación, señal de que han estado cómodos.La Alcoba del Agua nace y vive para ofrecer un servicio de calidad y para que nuestros huéspedes se sientan cómodos, “a gusto”..., como en casa, y nos alegra saber que así ha sido. Esperamos volverles a ver pronto por aquí. Miguel, Rocío, Laura y toda la familia de “La Alcoba”.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2023 par La Alcoba del Agua, Gestion de l’hôtel
Thank you Christian and Sureerat. First of all, thank you for taking the time to share your experience. It is very important for us to know how your stay at La Alcoba del Agua has been. And we are pleased and happy that you have rated us so highly, a sign that you have been comfortable.La Alcoba del Agua was born and lives to offer a quality service and to make our guests feel at home, and we are happy to know that this has been the case. We hope to see you again soon. Kind regards from Miguel, Laura, Rocío and all the Alcoba family.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2022 sur Hotels
It took us way to long to check in. No AC in the lobby. We asked for a bottle of wine to the room did not arrive, I had to go downstairs after 15 min of waiting to remind the receptionist. Lovely room but the service needs to improve.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2022 par Owner, Gestion de l’hôtel
Dear Gustaf, we would like to thank you for taking the time to share your experience. It is very important for us to read the comments and assessments of how was your stay at La Alcoba del Agua as it gives us the opportunity to improve our services, something in which we put enthusiasm and effort every day. First of all, we would like to apologise for the inconveniences and discomforts caused on the day of your arrival. Check-in process may take a bit longer to register your personal details. We are sorry about it. It is something that we are trying to improve in our learning process applied to new employees. As we told you on your check-out, we always tried to welcome guests as kind and fast as we can, trying to empathise with their needs and give details of any request of them. As regards the air conditioning in the lobby, we would like to inform you that there is an AC machine but it is not always on. We apologise if you did not find the temperature as you would like. This is a very important space for us as it is part of the first impression guests get and we always try to keep it cool and at a pleasant temperature for their arrival. Also, as an environmentally and planet friendly hotel we try to use energy as responsibly as possible and so sometimes, when we feel that the common areas are cool enough, we turn off the air-conditioning. If we detect that the temperature has risen, we turn it back on to keep the space cool until the evening. However, we insist that it is not always on because it is not necessary and because it is an environmentally friendly practice. As for the bottle of wine you ordered inside the lift just before you started to go up to your room, we thought you wanted to choose from the variety of bottles of white wine we have, as you did not specify which one you wanted before going to your room. This, and the fact that the hotel does not have room service, as you can see on the site where you made your reservation, led us to believe that you would come down to choose the bottle. We did not even have time enough to ask you if you would like us to bring it up to your room or if you would prefer to drink it in the garden. Anyway we apologise for this misunderstanding. Definitely your review left a bitter taste in our mouth, as we find it particularly painful. We consider that after a few hours staying at the hotel and understanding that the request for the bottle of wine was a misunderstanding with one of our new employees. Rated with the score you have given us it may be a bit unfair after your full experience. We believe as you told us that the breakfast and the treatment received, except for those minutes with our work colleague was excellent. Unfortunately for us you have not modified your review. Anyway, as we agreed upon your departure, we hope that you will give us the opportunity to see you again to provide you a next perfect experience. Rocío, Miguel, Laura and the whole family of La Alcoba del Agua
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2022 par Miguel, Gestion de l’hôtel
Estimado huésped, muchas gracias por su valoración. Es una alegría inmensa saber que ha estado a gusto en el hotel. Nuestro empeño es diario, por lo que recibir una reseña con la máxima puntuación es una motivación extra para seguir adelante y mejorarnos cada día. Le esperamos con los brazos abiertos. Aquí tiene siempre su casa. Un saludo de Miguel, Laura, María y de toda la familia de la Alcoba.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2022 par La Alcoba del Agua., Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing La Alcoba del Agua during your trip to Sanlúcar de Barrameda. We understand from your grade that your stay with us has been a good experience. We were curious about what was missing to make your experience 10 out of 10, we would love to know in order to improve and offer you a better service the next time you stay with us. We hope you will be back soon. We will be delighted for it. Warmest regards, Miguel, Laura, Manuel and the rest of Alcoba family.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2022 par La Alcoba del Agua, Gestion de l’hôtel
Estimado David, es una alegría saber qué han disfrutado durante su estancia en La Alcoba del Agua. Nos gustaría agradeceros que compartáis vuestra experiencia, ya que es muy importante para nosotr@s leer los comentarios y valoraciones de lo que ha sido vuestra experiencia. Y nos complace y alegra que haya sido tan gratificante, para vosotr@s, como para nosotr@s lo ha sido vuestra presencia como huéspedes. Esperamos volver a verlos por aquí algún día. Un saludo cordial de Miguel, Laura y toda la familia de La Alcoba del Agua.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2021 sur Expedia
I liked the location, the staff, the decor, the room amplitude. I didn’t like the fact that we we were given two twin beds instead of a king bed or double bed as booked. However, we enjoyed the stay and the town.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2021 par Miguel, Gestion de l’hôtel
Dear Miguel & María, thanks so much for your answer. We really appreciate your words. It is very important for us to know the real opinion of our guests about our services. It helps us to improve and to care about our possible mistakes. We are so happy to get that you are so satisfied with your staying in our home, now your home too. We would also like to apologize if we did not live up to your expectations about the bed in the room. You are right that superior rooms are commercialized only with double bed, it has been our mistake. To make up for it, we gave you a higher category room. Anyway, it has been an absolute pleasure to have you in The entire La Alcoba del Agua family is already looking forward to welcoming you back soon! We will be delighted for it. Warmest regards, Manuel and Miguel