Note fondée sur 905 évaluations de clients

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3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2023 par sravanthi, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2019 sur Expedia
Beautiful hotel. Everything was super clean. We wanted to leave our rental car at the airport the night before our flight and they organized a shuttle for us. Very good service !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2019 par Scott Young, Gestion de l’hôtel
Dear Jade, Thank you for taking the time to share your experience from your recent stay. Our hotel aims to provide a truly unique experience for each of our guests and we are delighted to hear we exceeded your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Theresa, Gestion de l’hôtel
Thank You Frank for the awesome score! We value you as our guest! Theresa
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Theresa Bessett, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and the score! Theresa
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Theresa, Gestion de l’hôtel
We are so sorry about the review. In the future please give us a chance for resolution. We value our guest feedback. Sincerely, Theresa
2 sur 5
par un voyageur

Smelly room

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
The room was very small and smelled musty/old/moldy. The sink kept clogging up and had rust stains. The bed was fine but I couldn’t get past the smell.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Theresa, Gestion de l’hôtel
I apologize for any negative experience. In the future let us know so that we could of changed your room for you or given some resolution.We do value our guests. Sincerely, Theresa
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Front desk Manager was great. We missed one day of room service because of staffing shortage. There were 2 incidents with guests - one needing police to come in and another guest was speaking very loudly around 1 AM waking us up.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Theresa, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind words! This is me "Theresa" the FOM.I apologize for the noise or disruption. It is not typical. Please come and see us again! Theresa
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Theresa, Gestion de l’hôtel
Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
It was clean and comfortable. It looks like they are upgrading or refurbishing the rooms. Location is good. Rooms are small. We were there while our daughter was at Hoag Newport giving birth. So we weren’t at the motel much. I would stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Theresa, Gestion de l’hôtel
Thank you for the nice review and most of all CONGRATS!! Theresa
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Theresa, Gestion de l’hôtel
Thank You! Theresa