Note fondée sur 140 évaluations de clients

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4,2 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2023 par Fernando San Miguel, Directeur général, Gestion de l’hôtel
Chère Martine,Merci pour votre retour.Nous sommes enchantés d'apprendre que vous avez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous compter de nouveau parmi nos hôtes,Fernando San Miguel, Directeur général
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Chère Béatrice,Merci de nous faire part de votre expérience chez nous.Nous sommes navrés que votre séjour n'ait pas pleinement répondu à ce que vous en attendiez.N'hésitez pas à nous faire part de toutes pistes d'amélioration.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir prochainement.Bien à vous,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2022 par Fernando San Miguel, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thanks for taking the time to send us a great rating. We are delighted you had a great stay. Again, thank you very much. Best regards, Fernando San Miguel, General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Cher pour la qualité

Publié le 19 août 2021 sur Hotels
Hôtel cher pour le type de chambre et qualité globale. Mauvais rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2021 par Fernando San Miguel, Directeur général, Gestion de l’hôtel
Cher Philippe, Nous sommes désolés que le rapport qualité/prix de notre établissement ne vous ait pas satisfait. Nous tenons a préciser néanmoins que ceux-ci sont dans la fourchette de prix pratiquée par les établissements de notre catégorie. Ces prix fluctuent en fonction du moment de la réservation. Nous espérons regagner votre confiance lors d'un prochain séjour. Bien à vous, Fernando San Miguel, Directeur général
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2019 par The Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for taking the time to rate your stay with us. We are sorry that not everything was to your satisfaction. We look forward to welcoming you again. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Hotel tres agreable et de situation ideale dans Sa

Publié le 21 oct. 2016 sur Hotels
Nous faisons etape a Santander quand nous allons a La Corogne (c'est a mi-chemin a partir de Saintes) Hotel d'acces facile: c'est tout droit a partir de la sortie d'autoroute et on "tombe" sur le Parking qui est a coté du port (l'hotel est tres proche) Accueil extremement aimable et professionnel Très bon petit-dejeuner buffet. Nombreux restaurants a proximite. Tres bon rapport qualité/prix. A recommander!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2018 par Nacho, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre commentaire, nous sommes enchantes de savoir que vous etes contentes sur le hotel,nous esperons d avoir vous avec nous bientot. mes meilleurs salutations distingues. Nacho
3 sur 5
par Eric de Bordeaux

Good Stay despite Christmas lock up

Publié le 29 déc. 2015 sur Hotels
Tiny room. Bad smells in the room barely hidden by the perfume the staff was spreading every day. This is a global issue in the city. Unfortunate!! Not the hotel fault but a matter of fact. A significant issue with Wi-Fi. Totally antiquated system with daily renewal. The service provider did not updated their system for IOS 9.2 then no way to connect to up to date Apple devices. Spent one day to get it fixed ( the provider set me up for the duration of our stay). Santander is locked up for Christmas. Nothing open even restaurants. So avoid this period of time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Eric thanks for your review, Due to the smell, its not a hotel problem, the city when do not rain for days, also with the sea tides, we can not do nothing to solve it. hope that your stay were good. thanks ones again all the best Nacho
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Stayed here 10/11 and 16/17 March while visiting San Sebastian and Bilbao as flew into and out of Santander airport. Got bus outside airport to bus station. €3.20.Hotel is next to bus station. Hotel let me have late check out (6 p.m.) as i'd a late flight - extra €30 euro. Bargain. After trapsing around SS and Bilbao for 5 days it was great to find Lush yesterday and have a bath in the hotel as very foot sore and weary. Its Sunday and Santander is closed!! Bars open so thats ok. If you are flying into Santander and need a bed for the night I highly recommend this comfortable convenient Hotel..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Fernando San Miguel, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Aileen,Thank you for positively reviewing your stay.We're thrilled to hear that our hotel's location next to the bus station added convenience to your travels and that our option for a late check-out at a reasonable fee provided you with the comfort you needed before your flight. It's also delightful to know that after exploring San Sebastian and Bilbao, our facilities offered you the perfect respite for a relaxing bath. We pride ourselves on our clean, well-maintained hotel and are glad to see this reflected in your 100% satisfaction with the room cleanliness and condition. However, it seems that our city's Sunday schedule was a bit of a surprise. While some shops may close, we hope the proximity to open bars and the bayfront provided some enjoyment.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Fernando San Miguel, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Hotels
I enjoyed a comfortable night and excellent breakfast and will use ABBA again in the future.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2024 par Fernando San Miguel, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We're thrilled to hear that you enjoyed a comfortable night's stay and that our breakfast offerings provided you with the energy to start your day.We look forward to seeing you again.Kind regards,Fernando San Miguel, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
El hotel muy limpio y el personal muy agradable, la habitación era amplia y cómoda, al igual que es baño. La zona bastante tranquila pero cerca de restaurantes y tiendas, y tenia estacionamiento justo en frente del hotel. Sin duda me volvería a hospedar
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Fernando San Miguel, Director general, Gestion de l’hôtel
Estimada María,Nos alegra saber que encontró la habitación amplia y cómoda, algo que siempre procuramos para asegurar el descanso y la satisfacción de nuestros huéspedes. Es un placer leer que la limpieza cumplió con sus expectativas, reflejando nuestro compromiso con los estándares de higiene y calidad. Además, es muy gratificante para nosotros que haya destacado la tranquilidad de la zona, algo que consideramos esencial para una estancia placentera, y aun así, con la conveniencia de tener cerca restaurantes y tiendas. Apreciamos que haya mencionado nuestro estacionamiento, el cual proporciona una opción cómoda y cercana para nuestros clientes, y nos gustaría aclarar que el hotel cuenta con 4 espacios de estacionamiento propios, y también existe la opción de estacionamiento público en las cercanías.Esperamos volver a hospedarle muy pronto. Un saludo muy afectuoso,Fernando San Miguel, Director general