Note fondée sur 677 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Isabel Santos, Gestion de l’hôtel
Dear Françoise,Thank you for staying at Mandarin Oriental, Santiago and for taking your time to review us.Im glad you enjoyed your time with us and hope to welcome you soon again with us.Cordially yours,Isabel SantosGuest Relations & Club Lounge Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Tremendo hotel una gran lastima que todos los restaurantes y bares tengan ultimo pedido posible a las 22hrs que es muy temprano para una clientela internacional de lujo. Uno de los mejores hoteles de Santiago con miy buenq oferta gastronómica
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Cecilia Gumucio d. Executive Assistant & Quality, Gestion de l’hôtel
Estimada Stephane, muchas gracias por su comentario! nos alegra mucho saber que disfrutó nuestra ofreta gastronómica y gracias también por el cumplido que nos alienta!Lamentamos que el horario no haya sido totalmente de su agrado, es algo que tendremos en mente para incrementar y poder dar mayores opciones a nuestros huéspdes.Saludos cordiales,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2023 par Cecilia, Gestion de l’hôtel
Dear Alain, thank so much for your review. We are glad to know you had a pleasant stay in our hotel.Looking forward to receive you again soon,Cecilia Gumucio dExecutive Assistant & Quality Coordinator
5 sur 5
par Daniel

Publié le 14 mai 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2017
Gracias por haber elegido nuestro hotel y esperamos tenerlo de nuevo como invitado en nuestro hotel.
5 sur 5
par Catherine de Polynésie Française

Tahiti

Publié le 11 févr. 2016 sur Hotels
Je suis venue de Polynésie Française où je réside pour le concert des Rolling Stones et j'ai été très satisfaite de l'hôte, du service et de la restauration. Le seul bémol : les travaux de rénovation des chambres en cours, ce qui fait évidemment beaucoup de bruit et résonne énormément partout !
5 sur 5
par un voyageur

Exceptionnel

Publié le 13 août 2014 sur Hotels
L'hôtel est magnifique et très bien place ( 10min du metro) Le bar Duke's est un plus inconstestable ! les chambres ont une vue magnifique sur la cordillère des Andes. Un personnel très sympathique!
5 sur 5
par un voyageur

service de reception impeccable

Publié le 15 mai 2013 sur Hotels
service de impecable je felicite le chef de turno de tarde tres simpatique merci
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
It was an amazing stay. I never seen friendlier and more attentive staff than in this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Soledad Villarroel V., Gestion de l’hôtel
Dear Guest,A pleasure to greet you, thank you for taking the time to answer our survey.We are glad to know that you enjoyed the Mandarin Oriental Santiago experience.For us, delighting our guests is a permanent challenge that fills us with enthusiasm in each welcome.Thank you for your preference and for giving us the highest rating.Warm regardsSoledad Villarroel V.Executive Office Assistant & Quality Coordinator
5 sur 5
par un voyageur de Houston

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Overall great but many times no-one answered the room service line.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Soledad Villarroel V., Gestion de l’hôtel
Dear Mr Marc ,A pleasure to greet you.We are sorry for what you mention regarding the response of our operators, we apologize for that.Every observation helps us to see the processes and understand where the fault was.We look forward to welcoming you back and delighting you with our kindness and .warm regardsSoledad Villarroel V.Executive Office Assistant & Quality Coordinator
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Soledad Villarroel V., Gestion de l’hôtel
A pleasure to greet you, thank you for taking the time to answer our survey.Dear GuestWe are glad to know that you enjoyed the Mandarin Oriental Santiago experience.For us, delighting our guests is a permanent challenge that fills us with enthusiasm in each welcome.Thank you for your preference and for giving us the highest rating.Warm regardsSoledad Villarroel V.Executive Office Assistant & Quality Coordinator