Note fondée sur 603 évaluations de clients

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4,5 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Tremendo hotel una gran lastima que todos los restaurantes y bares tengan ultimo pedido posible a las 22hrs que es muy temprano para una clientela internacional de lujo. Uno de los mejores hoteles de Santiago con miy buenq oferta gastronómica
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Cecilia Gumucio d. Executive Assistant & Quality, Gestion de l’hôtel
Estimada Stephane, muchas gracias por su comentario! nos alegra mucho saber que disfrutó nuestra ofreta gastronómica y gracias también por el cumplido que nos alienta!Lamentamos que el horario no haya sido totalmente de su agrado, es algo que tendremos en mente para incrementar y poder dar mayores opciones a nuestros huéspdes.Saludos cordiales,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2023 par Cecilia, Gestion de l’hôtel
Dear Alain, thank so much for your review. We are glad to know you had a pleasant stay in our hotel.Looking forward to receive you again soon,Cecilia Gumucio dExecutive Assistant & Quality Coordinator
5 sur 5
par Daniel

Publié le 14 mai 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2017
Gracias por haber elegido nuestro hotel y esperamos tenerlo de nuevo como invitado en nuestro hotel.
5 sur 5
par Catherine de Polynésie Française

Tahiti

Publié le 11 févr. 2016 sur Hotels
Je suis venue de Polynésie Française où je réside pour le concert des Rolling Stones et j'ai été très satisfaite de l'hôte, du service et de la restauration. Le seul bémol : les travaux de rénovation des chambres en cours, ce qui fait évidemment beaucoup de bruit et résonne énormément partout !
5 sur 5
par un voyageur

Exceptionnel

Publié le 13 août 2014 sur Hotels
L'hôtel est magnifique et très bien place ( 10min du metro) Le bar Duke's est un plus inconstestable ! les chambres ont une vue magnifique sur la cordillère des Andes. Un personnel très sympathique!
5 sur 5
par un voyageur

service de reception impeccable

Publié le 15 mai 2013 sur Hotels
service de impecable je felicite le chef de turno de tarde tres simpatique merci
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Isabel Santos, Gestion de l’hôtel
Dear Akshay,On behalf of our entire team, I would like to thank you so much for this nice review about your experience with us.Providing memorable experiences to our guests is what moves us every day and that you have perceived that intention through the kindness of our staff, gratifies us greatly. We hope you have had a great trip back home and we look forward to welcoming you soon to our property.Cordially yoursIsabel SantosGuest Relations & Club Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
very well maintained property and excellent service from on site staff. Only issue was we had connected with the hotel a number of times prior to our stay about linking our 2 reservations, as they were made at different times, so that we did need to change rooms, and our requests to be at the highest floor possible and away from the elevators - none of this was followed when our room was assigned. Others in our group who booked after us, with no specific requests were given higher floored rooms away from elevator - same room type, we were initially assigned a room on the 2nd floor right across the elevators. Once we spoke to Christina at reception, she confirmed the messages were there, and did end up moving us up to the 6th fl, a few doors away from elevators. Once that was address to a degree, it was a wonderful stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Isabel Santos, Gestion de l’hôtel
We are very pleased to hear that you have had a pleasant stay and found our staff was excellent..We appreciate, although it is not what we want to hear, your comment about having to contact us several times in order to have your request listened. At Mandarin Oriental, Santiago, we work under high standards of service excellence and our guests requests and preferences should be fast and smooth. We remain attentive to any further comments you may have and wish you a great day.Cordially yours,Isabel SantosGuest Relations & Club Lounge Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Cecilia Gumucio d. Executive Assistant & Quality, Gestion de l’hôtel
Dear Stefany,Thank you for your review.We appreciate you taking the time to tell us that you had a wonderful stay at Mandarin Oriental, Santiago. All the staff works with the illusion of offering dazzling experiences and knowing that you have received it, fills us with satisfaction and motivation.Best regards, Cecilia Gumucio d.Executive Assistant & Quality Coordinator
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Cecilia Gumucio d. Executive Assistant & Quality, Gestion de l’hôtel
Dear Christina,Thank you for your review.We appreciate you taking the time to tell us that you had a wonderful stay at Mandarin Oriental, Santiago. All the staff works with the illusion of offering dazzling experiences and knowing that you have received it, fills us with satisfaction and motivation.Best regards, Cecilia Gumucio d.