Note fondée sur 866 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel

Publié le 2 sept. 2019 sur Hotels
Hôtel très propre, personnel agréable et disponible. Pas d’isolation phonique ( on écoute bien les voisins). Machine de café expresso gratuite!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2019 par General Manager , Gestion de l’hôtel
We always enjoy hearing from our guests, and we're so pleased our attention to cleanliness and service impressed you. It's also great to know that you appreciated the excellent coffee. However, we apologize for any concerns about noise. Our staff is always happy to assist in situations like this. If you find yourself back in the area, we'd be proud to host you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2019 sur Expedia
Le personnel est très sympathique et souriant merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Our terrific staff works hard to ensure all our guests feel welcome and will be glad you appreciated their friendly assistance. Thank you for your kind words. We look forward to hosting you again the next time you're in the area.
2 sur 5
par un voyageur de WOODINVILLE

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mars 2024
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
交通便利
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
It warms our hearts to receive such a high rating and we're happy to know that our convenient shuttle was perfect for your needs. Thank you, and we hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
The facilities are dated and furniture needs repair. I also lost a pair of earrings in the room. I assume house keeping might have dumped with the trash.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ying,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are truly sorry to hear that your recent stay did not meet your expectations and that you are unable to locate your earrings. Please be assured that our team is highly trained in ensuring the safety and security of our guests' belongings. If you would like to discuss this matter further, please do not hesitate to reach out to us. We sincerely hope to hear from you and would love the opportunity to welcome you back and prove our dedication to your satisfaction.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2024
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de San Francisco

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Excellent for this price range
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anton,We're delighted you enjoyed our great value and trust you had the comfortable, welcoming experience we are known for. Please return to Redmond Inn soon for another fantastic time.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Clean and safe Very good location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Elizabeth,Thank you for choosing Redmond Inn! We're delighted you found our location very good and appreciated our emphasis on cleanliness and safety. We strive to maintain a comfortable environment for all our guests, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable experience!