Note fondée sur 900 évaluations de clients

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4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

私達には最高の立地でした!

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
ホテルの立地は 自分の行動域から選ぶのが1番だと思うので万人が最高とはならないと思いますが私達は朝ご飯せっかくなので韓国らしい店で、旦那さんは買い物であちこち行くのを嫌がるので1人でも買い物に回れる東大門になります。 エレベーターも現代アウトレットから乗れるので1人でも怖くはありませんでした 地下鉄駅も近いし タクシー乗り場もミリオレ前にあるし移動も快適でした 部屋は清潔感もあり 狭過ぎず息苦しさを感じない広さがちょうどよかったです 荷物の整理で床にスーツケースを全開してできる! ホテル内にコンビニがあるのも良かったです 曜日により価格が違いますがコスパも良いホテルでした
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Hotel Skypark Manager, Gestion de l’hôtel
Hello. First of all, thank you for your review. We apologize for the inconvenience caused by the unsatisfactory accommodation at Hotel SkyPark. Our hotel always listens to our customers and improves them. If you visit again next time, we will try to provide you with better service. Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Hotel Skypark Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are glad to hear that you had a satisfactory experience at our hotel. If there is anything we can do to make your next stay even better, please do not hesitate to let us know. We appreciate your business and hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Hotel Skypark Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are glad to hear that you had a satisfactory experience at our hotel. If there is anything we can do to make your next stay even better, please do not hesitate to let us know. We appreciate your business and hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Good grape smell in hallways.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Hotel Skypark Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable opinion. I'm glad you're satisfied with the good scent of our hotel. We do our best to ensure that all our customers enjoy a comfortable stay. We look forward to your second visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Hotel Skypark Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are glad to hear that you had a satisfactory experience at our hotel. If there is anything we can do to make your next stay even better, please do not hesitate to let us know. We appreciate your business and hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
服務人員很親切,飯店內有便利超商很方便
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Hotel Skypark Manager, Gestion de l’hôtel
感謝您對天空公園酒店的積極反饋真心感謝。很高興見到親切職員的服務酒店內設施便利性給顧客帶來豐盛的旅行。今後,爲了能讓顧客舒適地度過愉快地度過。期待下次訪問。