Note fondée sur 954 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 14 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Conrad Shanghai, Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you very much for choosing Conrad Shanghai! Your satisfying stay is a great encouragement to the hotel and a driving force for our progress, and we will continue to be passionate about making every guest feel at home. Looking forward to your next visit!
par un voyageur
Très bonne hôtel, localisation centrale
Publié le 14 avr. 2024 sur HotelsBonne emplacement, proche des commerces. Bund a 30mn à pied.
Chambre spacieuse et confortable. Très propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Conrad Shanghai, Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you very much for choosing Conrad Shanghai! Your satisfying stay is a great encouragement to the hotel and a driving force for our progress, and we will continue to be passionate about making every guest feel at home. Looking forward to your next visit!
par un voyageur
Really nice hotel
Publié le 2 déc. 2023 sur HotelsReally nice hotel, well decorated and well situated. Staff friendly at reception and concierge desk. I stayed for 6 nights in two different stays and got upgraded to an executive room on my second stay, which was a very nice gesture. The downside was the set check in time at 3pm which generates long queues especially on Saturday. I’m sure there must be a better system to avoid such issue that they admitted was a recurring one.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par Conrad Shanghai, Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you very much for choosing Conrad Shanghai! Your satisfying stay is a great encouragement to the hotel and a driving force for our progress, and we will continue to be passionate about making every guest feel at home. Your feedback is invaluable to us, as we may revisit our service standards and train our employees. Looking forward to your next visit!
par un voyageur
Bel hôtel bien situé
Publié le 7 nov. 2019 sur HotelsBel hôtel très bien situé, bonne conciergerie lorsque le personnel ne parle pas que chinois.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2020 par Cedrick Croas Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous,
Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future!
Cedrick Croas
Hotel Manager
Le Royal Méridien Shanghai
par un voyageur
Publié le 17 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2019 par Cedrick Croas,Hotel Manager,Le Royal Meridien SH, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,
Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future!
par un voyageur
Publié le 3 déc. 2018 sur Hotels
Restauration très moyenne pour un établissement 5 étoiles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2018 par Benjamin Zahn,General Manager,Le Royal Meridien SH, Gestion de l’hôtel
Dear Johann,
Thank you for taking the time to let us know about your recent stay with us at Le Royal Méridien Shanghai,We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us and we look forward to celebrating your next milestone with you in Shanghai!
Recommandé
pour Événement personnelpar un voyageur
bon rapport qualité prix
Publié le 10 mars 2018 sur Hotelsbon séjour, piscine appréciable et chaude , pdj très très copieux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2018 par Benjamin Zahn, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
We cannot express just how much we enjoy receiving comments like yours from our loyal guests. Our team works so hard each day to make sure we exceed the expectations of each of our guests, and positive feedback makes it all worthwhile. Thank you for taking the time to let us know just how much you enjoyed your stay, and we look forward to celebrating your next milestone with you in Shanghai!
Until then,
Benjamin Zahn
General Manager
Le Royal Méridien Shanghai
par un voyageur
very good place and hotel
Publié le 4 févr. 2018 sur Hotelselevators are complex , and the job site is disturbing
par un voyageur de paris
Great experience
Publié le 17 janv. 2018 sur ExpediaBelle et comfortable chambre. Super service et personnel. Tres bonne location. Magnifique bar. Nous reviendrons !
par Kun-lun
Excellant Hôtel au coeur de Shanghai, le TOP
Publié le 9 nov. 2017 sur HotelsL'hôtel est très bien situé, juste devant le début de la célèbre rue de NanJing, 50 mètres de métro, il est proche de tout. Les personnes sont très aimables et disponibles. La chambre est très grande, confortable malgré l'ajout d'un lit supplémentaire. Une vue magnifique vers Peuple Square et le Musée.Le petit déjeuner est très riche, généreux, délicieux et à volonté, que je n'ai jamais vu dans les hôtels de luxe dans le monde que j'ai séjournés. L'accès vers la salle Fitness est gratuit, ainsi que l'accès à la Sonna, à la Hammam ou à la Jacuzzi etc, jusqu'à 10h30 du soir. Nous y reviendrons lors du prochain voyage à Shanghai.
En revanche je dois citer un évènement fâchant rencontré lors de l'arrivée. Normalement j'ai réservé l'hôtel sur le site Hotels.com pour un couple avec un enfant de 17 ans dans une chambre avec le petit déjeuner inclus. Or, il n'y a qu'un seul grand lit prévu dans cette chambre, soit-disant que c'est indiqué dans le contrat de la réservation. Sachant que comment trois personnes, peuvent dormir dans un seul lit, y compris une petite jeune de 17 ans dans le même lit que ses parents?! Sans d'autres solutions je suis obligé de payer 300 CNY par nuit suppléments pendant une semaine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2017
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to let us know about your recent stay at Le Royal Méridien Shanghai. We do share all comments with our teams, both positive and constructive. We apologise about this comments and we already passed your feedback to our temas.We hope that this experience will not deter you from returning for another stay with us in the future. Thank you once again for your feedback.
Benjamin Zahn
General Manager
Le Royal Méridien Shanghai