Note fondée sur 48 évaluations de clients

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4,0 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 déc. 2023 sur Expedia
Located right in the heart of the city. Huge mall at walking distance. Many dining options close by. Would be nice if the management did an upkeep. For the rates they charge, one expects everything to be new and fresh.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2023 sur Hotels
Very Dusty and not clean.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 sept. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2022 sur Hotels
Hotel was nice, well maintained
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 nov. 2021 sur Expedia
Decent place
5 sur 5
par un voyageur

Good experience

Publié le 10 août 2021 sur Hotels
Very good hotel
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Hotels.com & Royal Orchid didn’t go well together

Publié le 4 janv. 2021 sur Hotels
A good overnight stay requires three things: a smooth check in, comfortable room and a pleasant service. What went wrong as the first one: Hotels.com didn’t send the hotel my voucher and they refused to honour the receipt I was showing them as a proof. More than an hour was spent in the lobby amongst very irresponsible guests who were roaming without masks and this was scary and very tiresome after 9+ hours of road travel. Everything else went well. The service at all Royal orchid properties has always been good and here they more than made up for the bad experience with their hospitality and even a token goodbye snack parcel. My special mention to Yunus who worked hard to get this sorted with Hotels.com. This website would lose its clientele and also affect ratings of hotels who are subscribed to them unless 24x7 customer support is provided.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 déc. 2020 sur Hotels