Note fondée sur 896 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2022 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie, Thank you for staying with us and sharing your rating!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2024
So….. the bedding was comfortable and the room was clean. The building, room, and surrounding area was safe, and the staff was friendly and professional. No complaints there… On the downside, the overall condition of the hotel was a bit shabby, the cockroaches were marching around the room (even found one in the mini-fridge), and the sink and tub both kept backing up and drained slowly. Overall not great but cheaper on the pocketbook than other hotels in the area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2024 par Richard, Gestion de l’hôtel
I am sorry we failed to meet your expectations
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Richard, Gestion de l’hôtel
I am sorry we did not meet your needs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Great customer service and staff was friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Richard, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your survey. We hope to see you again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Richard, Gestion de l’hôtel
Thank you for your survey. We appreciate your business and hope you come back soon
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Place is ehh. Please remodel and clean everything.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Richard, Gestion de l’hôtel
I am sorry we did not meet your expectations
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
They were NOT handicap accessible. The front door was so hard to open. To the toilet being so low to the floor and no grab bars, and the tub was too far to have any help.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Richard, Gestion de l’hôtel
I am sorry we did not meet your expectations.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
It was okay. The building smelled like cigarette smoke. The room didn’t smell as bad, but still smelled like it. It smelled like marijuana a couple times, too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Richard, Gestion de l’hôtel
I am sorry we did not meet your expectations
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Richard, Gestion de l’hôtel
Thank you for your survey. We appreciate your business
3 sur 5
par un voyageur de Houston

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
The property is in need of a update. We've stayed at this location on a few times when visiting home. The staff is ok but the property itself is in need of repairs and upgrades. Tile in bathroom floor was loose, phone in room not working. Dust on tv & night stands. Overall if the rooms are properly cleaned and sanitized the ratings could be better. As of now I rate this location as the bed, bugs and beyond.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Richard, Gestion de l’hôtel
I am sorry that you had a bad experience. We will do better.