Note fondée sur 359 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Québec

Publié le 27 juill. 2020 sur Expedia
Très bien situé dans la ville. Le ménage était moyen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2020 par Comfort Inn Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Louis, Thank you for staying with us at our Comfort Inn location. We appreciate your business and would like to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Kristen Hoffart, Director of Operations, Gestion de l’hôtel
Luis, Thank you for staying with us and for your incredible review score! We appreciate you and welcome you back any time!
5 sur 5
par un voyageur

Cleanliness

Publié le 15 mars 2024 sur Hotels
We appreciated how fast we got into our room and how friendly the staff were and how clean the rooms were😃
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Kristen Hoffart, Director of Operations, Gestion de l’hôtel
Amanda, THANK YOU for making our Friday!! For you to take time out of your life to compliment our staff is absolutely over and above... and we are appreciative! Our work is to make sure you're stay is a great one. We look forward to hosting you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Samantha , Gestion de l’hôtel
Thank you so much! Your business is greatly appreciated and we look forward to hosting you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Diddly diddly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Kristen Hoffart, Director of Operations, Gestion de l’hôtel
Coby, Thank you for giving us a 5 out of 5! We appreciate your business and feedback and look forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Kristen Hoffart, Director of Operations, Gestion de l’hôtel
Amber, We are so appreciative of your glowing review score. Five stars is something to celebrate and we thank you for recognizing our staff's hard work! Looking forward to hosting you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Kristen Hoffart, Director of Operations, Gestion de l’hôtel
Jeanne, Thank you for your compliment. We appreciate your 5 out of 5 rating and will continue to work for your buiness in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Kristen Hoffart, Director of Operations, Gestion de l’hôtel
Elida, Thank you for giving us the highest of marks! We think that of you, too. You business is truly appreciated and we look forward to hosting you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2023 par Kristen Hoffart, Director of Operations, Gestion de l’hôtel
Arnulfo, Thank you for your business and for your outstanding rating of our services and facilities. We agree! And we work hard every day to be the positive force for each of our guests. Have a blessed New Year!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Kristen Hoffart, Director of Operations, Gestion de l’hôtel
Thanks! Our staff is truly THE BEST! We agree. Have a blessed holiday and safe travels, until we see you again.