Note fondée sur 1 459 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2023 sur Expedia
Magnifique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2023 par Angler's Lodge Springfield, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024
The property is close to my house so we continue to use it like a guess house
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Angler's Lodge , Gestion de l’hôtel
Thank you for the detailed review. We look forward to you visiting again!
5 sur 5
par un voyageur de Castle Rock

Publié le 27 mai 2024
Love this hotel! Highly recommend! Great breakfast buffet, friendly staff, pool and hot tub, walkable to Bass Pro! Comfortable beds, good bathroom set up with sink in room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Angler's Lodge , Gestion de l’hôtel
Thank you for the detailed review. We're happy to hear you enjoyed your stay at Angler's Lodge. We look forward to you visiting again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2024
Rusticness and close to bass pro
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2024 par Tanya Lassiter, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for taking the time to compliment our rustic design and convenient location. We hope to welcome you back again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Angler's Lodge , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for taking the time to submit a review.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
We drove 8 hours to come to the Bass Pro Shop head quarters for my husbands 40th Birthday. When we saw there was a hotel we were excited. Well what a let down. The lady at check in was so rude and all we heard was doors slamming all freaking night and morning. We checked out and went and found a new hotel. Not worth the money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Angler's Lodge, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing your experiences to our attention. Please know we do share this feedback with our Operations Team for further review and for improvement.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Angler's Lodge, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Angler's Lodge Springfield , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
Rooms are always in great condition. Staff is friendly!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Angler's Lodge Springfield , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay at Angler's Lodge Springfield, and for taking the time to leave a detailed review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
Friendly staff, clean room, breakfast was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Angler's Lodge Springfield , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay at Angler's Lodge Springfield, and for taking the time to leave a detailed review.