Note fondée sur 960 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2023 sur Expedia
Un incontournable aux nouveau brunswick
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Marc,Thank you for your review and for giving us a perfect rating. We're delighted you thoroughly enjoyed your experience, and we hope to welcome you back soon!Stephen Dodwell,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2023 sur Expedia
Tellement beau avec des chevreuils, le calme et des belles ptites boutiques au bord de l’eau!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Jenna,It was a pleasure to welcome you to The Algonquin Resort, and we are delighted you had such an enjoyable visit. Your lovely review and kind words about our beautiful resort are truly appreciated. We hope to have the honor of welcoming you back again soon.Stephen Dodwell,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2023 sur Expedia
Super hôtel, j’y reviendrai
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Monique,Thank you for your positive feedback! We're delighted you had a great experience at The Algonquin Resort and are planning to return. Our team looks forward to welcoming you back for another wonderful stay.Stephen Dodwell,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2023 sur Expedia
Great place to enjoy St. Andrews with your dog. And don't miss Ministers island!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Sébastien,Thank you for highlighting the pet-friendly nature of The Algonquin Resort. It's wonderful to know you and your furry companion enjoyed St. Andrews and took the opportunity to visit Minister's Island. We aim to provide a memorable and personable experience for all our guests, including the four-legged ones. We hope to see you both again for more delightful adventures in St. Andrews.Stephen Dodwell,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2023 sur Expedia
Lieu historique Beaucoup de cachet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Stephane,Thank you so much for your feedback on your stay at The Algonquin Resort St. Andrews by-the-Sea, Autograph Collection. It's wonderful that you noticed and appreciated the historical aspects of our building. We look forward to your next visit! Thanks again for your review!Stephen Dodwell,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2023 sur Expedia
Les plats du déjeuner pourraient être davantage élaborés.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Johanne, Thank you for taking the time to leave a review and for giving us a perfect rating! We're pleased you enjoyed your overall experience. Your feedback regarding our lunch offerings is greatly appreciated and will be shared with our internal team for further consideration. Take care, and know we'd be thrilled to welcome you back anytime your plans bring you this way.Stephen Dodwell,General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2023 sur Expedia
A notre arrivée m la réception ne savait pas que nos petits déjeuners étaient inclus et m’a dit qu’ Expedia ne les avaient pas avisés. J’ai du discuter avec eux et leur montrer une copie de la réservation pour qu’ils me donnent les vouchers du petit déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michelle,Thank you for taking the time to share your comments with us. We are sorry for any confusion regarding your breakfast vouchers, and we will review this matter with our team. Happy travels to you, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future. Stephen Dodwell, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 mars 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2022 sur Expedia
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