Note fondée sur 381 évaluations de clients

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4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2023 sur Expedia
So chic so beautiful. Thank you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2023 par Customer Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Charlotte, We really appreciate you staying at H Hotel & SPA and taking some of your time to publish a review. Our team is really pleased to see your satisfaction with our hotel and the services provided, we are proud to be a part of your nice experience. Thank you again for sharing it with us, we sincerely hope to be your hosts again soon!Best Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2023 par Customer Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine, Thank you for staying at H Hotel & SPA and providing us with high rating. We are extremely pleased to know that you enjoyed your time with us and we would love to welcome you back soon!Best Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2023 par Customer Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Deborah, Thank you for staying at H Hotel & Spa and providing us with high rating. We are extremely pleased to know that you enjoyed your time with us and we would love to welcome you back soon!Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2023 sur Expedia
Très bon séjour !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2023 par Customer Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear DAISY, Thank you a lot for staying at H Hotel & Spa and taking some time to post a review. We are delighted to know that your recent stay was enjoyable and that our staff ensured professional service and left a kind impression. Our team will continue to work hard and create amazing experiences to our clients and we therefore look forward to welcoming you back soon!Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2023 par Customer Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Joana, Thank you for staying at H Hotel & Spa and providing us with high rating. We are extremely pleased to know that you enjoyed your time with us and we would love to welcome you back soon!Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2023 sur Expedia
It was a very good trip in H hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2023 par Customer Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mathis, Thank you for staying at H Hotel & Spa and taking some time to share your feedback. It is amazing to see your high rating and realize we succeeded in providing you with a lovely stay and memorable experience. Hopefully it will not be long until we get a new opportunity to welcome you and ensure more relaxing stays!Warm Regards,
1 sur 5
par un voyageur

A fuir!!

Publié le 25 juill. 2023 sur Hotels
Hotel qui a tout d'un grand mais seulement en apparences.. Nous étions surclassés gold et nous avons eu la pire chambre de l'hôtel. Vue sur les bars, musique jusqu'à 4h30 du matin puis travaux(perceuse, marteau) dès 7h30 du matin..Réception qui soutenait que cela ne venait pas de l'hôtel.. alors que c'était quelques chambres à côté..Mensonges ! Nous avions la seule chambre où le seuil de porte était cassé donc difficultés à ouvrir et a fermer..Personne n'a voulu réparer.. Une des seules chambres sans balcon, super pour faire sècher les serviettes..alors que nous étions surclassés..Piscine souvent fermée à 18h..ce qui est tot pour des soirées arrosées..La piscine du sous sol est très dégradée, appareils de massage non fonctionnels peintures qui se décollent et moisissures très prononcées.. Bref un service très en deçà pour le prix payé et les promesses annoncées... d'autres hôtels a proximité semblait mieux tenu..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2023 par Customer Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear David Gilbert, Thank you for staying at H Hotel & Spa and finding some time to share your feedback, even though it is not the one we were hoping to hear. We are sorry for letting you down with our service this time, and not being able to fulfil your needs. Having in mind that unfortunately, there were some things we could not control, such as noise from the construction and lively area we are situated in, we are aware that there are other things to work on and we will do our best to improve, starting immediately. Our spa is constantly upgrading and we hope to have it completely remodeled until your next visit. Once again, please accept our sincere apologies for the shortcomings, in case you decide us to give us another chance during a less busy period, we will go our of our ways to ensure a pleasant stay and lovely experience. Best Regards,
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 mars 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2023 sur Expedia
Le miroir au dessus de mon lit est tombe est a faillie me tuer, du bruit partout tous le temps. Il faut se réveiller a 6h du matin pour espere avoir une place a la piscine du rooftop bref j’aurai pas pris cette hotel si j’avais su
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2023 sur Expedia
excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2023 par The Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5 out of 5 ratings!We are pleased that you have enjoyed the H Hotel and its facilities.We look forward to your next stay with us, hopefully soon!Have a beautiful day!With kindest regards.