Note fondée sur 916 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2023 par Xao Red Roof Management RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
I appreciate the time that you took to share your sentiments with us, Alain. Our team at the Red Roof Inn & Suites Stafford appreciated your 8/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments so that we know what we’re doing well and where we can improve our services.Guest feedback, like yours, helps Red Roof to make these improvements. On your next stay, should you have any issues, please feel free to contact our front desk for real-time assistance. Thanks once again for sharing. We would love to host you under our roof again.With gratitude,XaoRed Roof ManagementRediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2023 sur Expedia
I like the motel be cause they’re pets friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2023 par Chirell Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Veronique,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the Red Roof Inn & Suites Stafford. It is so rewarding to read that you had a great encounter with us and we truly appreciate your kind remarks about our pet-friendliness. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services and provide our guest with all the comforts of home.We appreciate your business and can’t wait to see you Under Our Roof soon, where we can continue to offer you a clean and comfortable stay at an affordable price!Sincerely,ChirellRediresponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2023 sur Expedia
La personne à l'accueil est toujours très accueillante. J'arrête à ce motel, car les animaux sont acceptés sans problème!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2023 par Nishaye Red Roof Management, Gestion de l’hôtel
Chère Véronique,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience au Red Roof Inn & Suites Stafford. Le personnel et moi-même avons été ravis de voir que nous avons répondu à vos attentes. Nous nous efforçons de fournir aux clients le meilleur service client et tout le confort de la maison, il était donc gratifiant de lire que votre séjour a été satisfaisant, ce qui vous a valu une note de 4/5. Nous apprécions sincèrement votre évaluation positive. Nous aimons toujours entendre parler des expériences positives de nos clients dans nos hôtels.Les commentaires positifs des clients, comme le vôtre, sont toujours un encouragement pour l'ensemble de notre personnel alors que nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services. Nous espérons que vous et votre bébé à fourrure reviendrez pour profiter davantage de notre politique sans animaux de compagnie.Sincerely,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2023 par Carla Red Roof Management , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn & Suites Stafford and I appreciate your 10/10 score following your stay. We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,CarlaRed Roof Management RediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2023 par LaTunde Murrant. Rewards Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Ghofran, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN & SUITES STAFFORD and I appreciate your 10/10 score following your stay. We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,LaTundeRed Roof Management RediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Déception

Publié le 26 nov. 2022 sur Hotels
Vraiment dessus Ne mérite vraiment pas la note indiquée On na entendu des chiens aboyer toute la nuit On sait même pas laver tellement le bain était pas beau et j’en passe et j’en passe
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juill. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2022 sur Expedia
Denise à la réception était très accueillante!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 nov. 2019 sur Hotels