Note fondée sur 923 évaluations de clients
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4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
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avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 nov. 2023 sur Expedia
Grande chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par Rohitha B., Gestion de l’hôtel
Bonjour Yves, thank you for your feedback. We are glad you noted our spacious rooms. Hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 19 mai 2023 sur Hotels
par Yves
Bon hôtel
Publié le 15 août 2017 sur HotelsTrès bon acceuil, hotel propre, belle chambre et belle piscine. Bon petit dejeuner. Hotel à conseiller.
par Jean-Noel
Publié le 7 août 2017 sur Hotels
par André
Publié le 1 mai 2015 sur Hotels
par Folgoas de Toulouse
Proximité aéroport et aucune nuisance
Publié le 9 août 2014 sur HotelsBon plan quand on a un vol qui arrive tard à Washington.Très bon rapport qualité prix, environnement calme et proximité centre commercial très agréable accessible à pied.
par un voyageur
Très agréable
Publié le 3 août 2014 sur HotelsPropre et confortable. Personnel très accueillant et à l'écoute. Environnement agréable avec plusieurs restaurants très pratiques car hotel éloigné. Salle de sports et piscine en plus !! Navette pour l'aéroport qui débute à 4 heures du matin, raison de notre choix et nous n'avons pas été déçues. A recommander.
par un voyageur de PARKER
Publié le 23 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par Austin, Gestion de l’hôtel
Thanks Bill for the 5/5 rating. Glad to see the stay was good. See you next time
par un voyageur de Manalapan
Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Austin, Gestion de l’hôtel
Bonjour Tony, thank you for your feedback. We are glad you noted our spacious rooms. Hope to see you again soon!
par un voyageur de Coral Gables
Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
When I arrived at the Hampton Inn, I encountered an unexpected challenge that could have easily turned my trip sour. Due to a mishap with Expedia, my reservation was nowhere to be found in the hotel's system. Such situations are often met with a standard response suggesting the guest resolve the issue with the third party. However, what I experienced was far from standard; it was exceptional, all thanks to the hotel manager, Rohitha Basnayake.
Instead of directing me to solve the problem with Expedia on my own, Rohitha took it upon himself to ensure my issue was resolved. Demonstrating true dedication to guest satisfaction, he personally called Expedia, meticulously searched through his computer systems, and remained by my side for nearly 40 minutes until the issue was fully resolved. His commitment, patience, & genuine kindness during this stressful time were nothing short of remarkable.
It's rare to encounter such a high level of care & customer service in today's fast-paced world. Rohitha's actions not only salvaged my stay but also left a lasting impression that will keep me coming back to the Hampton Inn. I am profoundly grateful for his help & cannot commend him enough for his exceptional service and kindness.
To anyone considering a stay at the Hampton Inn, expect to be treated with the utmost respect & professionalism, especially if you're fortunate enough to interact with Rohitha Basnayake. This experience has solidified my loyalty to the Hampton Inn.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Austin, Gestion de l’hôtel
Hello Fernando, thank you for the wonderful feedback. We are thrilled to know that your stay was great and look forward to your next stay with us.