Note fondée sur 71 évaluations de clients

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4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
Twitter waiter were execepotinnal Lama and another one don’t remember the name. Recption girl was really helpfull too
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Nothing
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

High price for poor service!

Publié le 13 sept. 2023 sur Hotels
Over priced and bad service. I usually stay at another hotel nearby but they were full. The Hilton front desk staff needs better training. 3 times I requested water for my room and on the morning of checking out I get 3 bottles finally. I called the front desk for help taking down the luggage too and no one showed up. They all watched as I made 2 trips to my vehicle. For being twice as expensive as the holiday inn where I usually stay their staff is 2x less responsive. Internet keeps disconnecting too. Out of all the hotels in tabuk that I’ve used for my tour groups the holiday inn has the fastest. The Hilton has a smaller breakfast buffet and limited room service hours compared to other similar hotels. Again high price for mediocre service. Best to find another place to stay and book ahead another hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Manama

Publié le 24 juin 2023 sur Expedia
Amazing staff
5 sur 5
par un voyageur de Grimsby

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mars 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mars 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 févr. 2023 sur Hotels