Note fondée sur 934 évaluations de clients

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3,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2023 sur Expedia
Personnel gentil et serviable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2023 par Kam, Gestion de l’hôtel
Hello, thank you for your feedback! We are happy you enjoyed your stay! We hope to host you again in the near future
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
海沿いでなによりでした、駐車場が無料は大変助かります プールが5階なのでちょっと残念でしたが、海が好きな人にとって最高です
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Kam, Gestion de l’hôtel
Hello, thank you for your feedback! We are happy you enjoyed your stay! We will work harder for improvement and hope to host you again in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
不在の間にルーム清掃をしっかりしてくれなかった。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for your feedback! We are so sorry you did not enjoy your stay with us, we will work harder for improvement.
3 sur 5
par un voyageur

Fine for an overnight,

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
In fairness, the property is undergoing renovations at the moment. Future bookings are likely to be better. That said, the rooms are dated, beds are not comfortable, pillows are horrible, and the towels may get you someone to fan you with them. No coffee/tea even tho there are machines for both. AC didn’t go below 75. I was only there for one night, so can’t speak to the rest of the experience. I may try again in a year or two… after renno is complete.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
Hello, thank you for your feedback! We will work harder for improvement and hope to host you again in the near future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Seems rather old and run down. Does seem like they are making some improvements.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for your feedback! We are so sorry you did not enjoy your stay with us, we will work harder for improvement.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
You get what you pay for.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for your feedback! We are so sorry you did not enjoy your stay with us, we will work harder for improvement.
4 sur 5
par un voyageur de toyohashi minato-machi

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Kam, Gestion de l’hôtel
Hello, thank you for your feedback! We are happy you enjoyed your stay! We will work harder for improvement and hope to host you again in the near future
5 sur 5
par un voyageur de South Plainfield

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Kam, Gestion de l’hôtel
Hello, thank you for your feedback! We are happy you enjoyed your stay! We hope to host you again in the near future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Kam, Gestion de l’hôtel
Hello, thank you for your feedback! We will work harder for improvement and hope to host you again in the near future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
過去にみなさんが言ってこととおなじです。 改善されてなくて残念ですが、この物価高で値段はリーズナブル、これだけは良いところ。 ●お湯がぬるすぎて寒い ●枕が臭い ●バスタブが汚い ●トイレの流れが悪い ●お部屋の掃除が洗面所にまとめてドサっとタオルを置いていくだけ(せめて定位置においてくれたら気持ちが良い) それでも、シャトルバスが通常通りに戻っていればここの前にはバス停があるので便利だったんですが、1時間に一本では不便しかないです。 もっとみんなでグアムに行けばバスの本数も増えて、便利でリーズナブルなホテルに戻ると思います。 日本人、お湯大事ですね。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Kam, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for your feedback! We are so sorry you did not enjoy your stay with us, we will work harder for improvement.