Note fondée sur 812 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Excellent hôtel.

Publié le 21 mai 2019 sur Hotels
Très bon hôtel, confortable, propre, personnel serviable, bon prix, rien à redire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2019 par Gustavo Maldonado - Director of Rooms Division , Gestion de l’hôtel
Dear Jerome, Thank you for your recent stay with us. It was a pleasure to have you with us and we hope to have you back with us soon again in the near future. Kindest regards, Gustavo Maldonado - Director of Rooms Division
5 sur 5
par un voyageur de Paris

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 mars 2011 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024
The cleanest in the room was excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Juan Espinosa General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear guest thank you for choosing us for your recent stay at Tegucigalpa, we are glad to know that you enjoy your experience with us, we hope to have the opportunity to serve you again.
5 sur 5
par un voyageur de Bronx

Publié le 22 mars 2024 sur Expedia
Gracias por el servicio que prestan. Personas muy amables y resuelven los problemas que uno puede tener.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Juan Espinosa | General Manager, Gestion de l’hôtel
CARLOS ROBERTO, Gracias por tomarse el tiempo de llenar esta encuesta. Nos alegra inmensamente saber que su estadía fue de su agrado. Esperamos poder servirle nuevamente en un futuro no tan lejano.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Juan Espinosa - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Karen,Thank you for choosing us during your recent visit to Tegucigalpa. We’re sad to learn that your stay wasn’t to your liking due to your rating. We are looking forward to following up with you to correct any issues at hand and improve your and future guests stays. Kindest regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Property is a little outdated and need renovations
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Juan Espinosa - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jaime,Thank you for taking the time to leave a review about your stay. We greatly appreciate your feedback regarding your experience. We hope to see you soon again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Very friendly staff. Clean. Nice restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Juan Espinosa - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear April,Thank you for your recent stay and for leaving a splendid review. Were joyful to learn that you had a pleasant experience. We hope to see you soon again.
5 sur 5
par un voyageur de DORAL

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Juan Espinosa - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Victor,Thank you for your recent stay and for taking the time to leave a review. Were glad to know that your stay was pleasant. We hope to see you soon again.Kindest regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Todo muy bien!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Juan Espinosa - General Manager, Gestion de l’hôtel
Beatriz, Muchas gracias por su reciente estadía y por tomarse el tiempo de llenar esta reseña. Le esperamos pronto nuevamente.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Juan Espinosa General Manager , Gestion de l’hôtel
Srita Aleyda gracias por haberse hospedado con nosotros, hemos notado que su calificación no fue la mejor, nos gustaría conocer un poco más de lo sucedido, por favor no dude contactarnos para poder mejorar.