Note fondée sur 31 évaluations de clients

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4,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par Juan Moll Pascual, Gestion de l’hôtel
Cher Gregory,Merci beaucoup d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec notre hôtel. Nous sommes absolument ravis de recevoir un commentaire parfait de 10 sur 10 de votre part. Savoir que vous avez tant apprécié votre séjour nous remplit de joie et renforce notre engagement à offrir des expériences exceptionnelles à nos clients.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans un avenir proche et de continuer à dépasser vos attentes.Nous vous remercions d'avoir choisi notre hôtel et pour vos aimables paroles.Meilleures salutations, Boutique Hotel LaSort
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2019 sur Hotels
Manque d'insonorisation au 1er etage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2019 par RRPP, Gestion de l’hôtel
Les chambres de l'hôtel sont complètement insonorisées, nous vous recommandons de fermer la porte d'accès aux escaliers généraux
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Scottsville

Publié le 20 oct. 2023 sur Expedia
Perfect location and accommodations for a stay by the sea in Moraira.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2023 par RRPP, Gestion de l’hôtel
Dear Jay,On behalf of the entire team at Boutique Hotel La Sort, we sincerely want to thank you for your review on Expedia and for awarding us a five-star rating. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel and that your experience was so satisfying.We greatly appreciate your feedback and opinions as they help us maintain and continually improve our services for future guests. If you have any additional comments or suggestions on how we can make your next visit even more enjoyable, please do not hesitate to share them with us.We look forward to welcoming you again in the future and providing another exceptional experience at Boutique Hotel La Sort. We are always here to ensure that your stay is unforgettable.Thank you once again for your rating and review. We hope to see you soon!Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2023 sur Expedia
Great location. Staff very helpful. Could have a better breakfast choice or a buffet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2023 par RRPP, Gestion de l’hôtel
Dear Allan,Thank you for taking the time to leave us a top-rated review on Expedia. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel and found the location to be excellent, and our staff to be very helpful.Regarding your comment about breakfast, we appreciate your suggestions. We understand that some guests may prefer a buffet breakfast with a wide variety of options. However, we would like to explain our choice to offer an à la carte breakfast instead.Our hotel is strongly committed to sustainability and environmental stewardship. We believe that offering an à la carte breakfast allows us to significantly reduce food waste. A breakfast buffet often involves the preparation of large quantities of food that may not be consumed, and unfortunately, this can result in food waste.Instead, we choose to prepare breakfast items fresh to order, tailored to each guest's preferences and needs. This enables us to use fresh ingredients and minimize food waste. We believe that this practice is more sustainable and aligns with our green commitment.We appreciate your feedback and hope you understand our choice to offer an à la carte breakfast. We are delighted to have contributed to making your stay enjoyable and look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2023 par RRPP, Gestion de l’hôtel
Estimado Patrick,Queremos expresar nuestro más sincero agradecimiento por tu generosa reseña y por habernos otorgado la máxima puntuación en tu reciente estadía en Hotel La Sort. Nos complace saber que tu experiencia con nosotros fue excepcional y que disfrutaste de tu estancia al máximo.Nos enorgullece saber que logramos cumplir con tus expectativas y que te sentiste bien atendido durante tu tiempo con nosotros. Nuestro equipo trabaja arduamente para garantizar que nuestros huéspedes disfruten de un servicio de alta calidad y se sientan como en casa, y tus palabras son un gran estímulo para seguir esforzándonos en ese sentido.Esperamos poder recibirte nuevamente en un futuro cercano y brindarte otra experiencia maravillosa en Hotel La Sort. Si tienes alguna solicitud especial o necesitas cualquier cosa durante tu próxima estancia, no dudes en ponerte en contacto con nosotros. Estamos aquí para atenderte.Gracias una vez más por tu amable reseña y por confiar en nosotros para tu alojamiento. ¡Esperamos verte pronto!Saludos cordiales,El equipo de Hotel La Sort
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2023 sur Hotels
En fint, rent 3 stjärnigt Hotel med god service. Mycket positivt men finns ingen balkong så vistas ute hela dagen. Då hotellet är litet och inte har annat att erbjuda förutom restaurangen, är enda valet att vara i närområdet och fördriva tid där.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2023 par Josep , Gestion de l’hôtel
"Kära Andigone,Vi tackar för dina kommentarer och betyg om din upplevelse på Boutique Hotel Lasort. Vi är glada över att höra att du uppskattade vår rena anläggning och kvalitetsservice.Vi beklagar att avsaknaden av balkonger påverkade din vistelse. Vi vill klargöra att vi faktiskt har rum med balkong tillgängliga för bokning, vilket gör att våra gäster kan njuta av utomhusluften under sin vistelse. Vi är alltid angelägna om att tillgodose våra kunders preferenser och erbjuda den bästa möjliga upplevelsen.När det gäller aktiviteter och tjänster som erbjuds, arbetar vi kontinuerligt med att förbättra och utöka vårt utbud. Vi uppskattar dina förslag och kommer att ta hänsyn till dina kommentarer för att erbjuda våra gäster en mer komplett upplevelse.Vi hoppas att du ger oss möjligheten att välkomna dig igen i framtiden och visa dig de förändringar vi har genomfört.Tack för att du valde Boutique Hotel Lasort och delade dina åsikter med oss.Med vänliga hälsningar,Teamet på Boutique Hotel Lasort"
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2023 sur Expedia
Just perfect!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par RRPP, Gestion de l’hôtel
agradecemos de corazon sus puntos y comentarios y esperamos verles pronto de nuevo
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2023 sur Expedia
Location and staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2023 par RRPP, Gestion de l’hôtel
thank you Cornelius your comments help us in our daily work
4 sur 5
par un voyageur

Convenient stop over but expensive.

Publié le 19 févr. 2023 sur Hotels
An en route 1 night stop over. Hotel great but expensive for mid february stay. Parking was public parking behind hotel. Not secure but didnt have any problems.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2023 par RRPP, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comment and your points.The Hotel has the same price in February and October since it is the same room and the same services you receive. Moraira is a town with a lot of security and surveillance.