Note fondée sur 84 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par DT Toyama, Gestion de l’hôtel
この度は、当ホテルをご利用いただきまして、誠に有難うございます。今後ともお客様にご満足頂けますよう、サービスの更なる向上に従業員一同努めて参る所存でございますので、変わらぬご厚誼を賜りますようお願い申し上げます。またのご利用を心よりお待ち申し上げます。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par DT Toyama, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and sharing your experience.We certainly hope you will choose to stay with us again on your next visit to the city.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
清潔でヒルトン使う人にはいつも通りのサービスで懐かしい感じ、日本では不思議な感じだけど、とても安心しました。大浴場は日本的で素晴らしいですね。また利用するつもりです。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par DoubleTree by Hilton Toyama, Gestion de l’hôtel
Ryuta 様この度は、ダブルツリーbyヒルトン富山にご宿泊いただきまして、誠にありがとうございます。お客様に気持ち良くお過ごしいただけ、スタッフの対応にもご満足いただけた事は、何よりも嬉しく、 大変光栄に思っております。これからも皆様に愛され、選ばれるホテルであるよう、施設、サービス共にさらなる向上を目指してまいります。またのお越しを、スタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par DT Toyama, Gestion de l’hôtel
この度は、当ホテルをご利用いただきまして、誠に有難うございます。今後ともお客様にご満足頂けますよう、サービスの更なる向上に従業員一同努めて参る所存でございますので、変わらぬご厚誼を賜りますようお願い申し上げます。またのご利用を心よりお待ち申し上げます。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
Very good breakfast! Even they don’t have bathtub in room, their public bath is awesome!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par DoubleTree by Hilton Toyama, Gestion de l’hôtel
Many thanks for staying with us at DoubleTree by Hilton Toyama.We are delighted to hear that you enjoyed the public bath and breakfast experience.A great breakfast is a great start to the day, and we strive to provide the best breakfast for our guests.We look forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Toyama.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par DT Toyama, Gestion de l’hôtel
この度は、当ホテルをご利用いただきまして、誠に有難うございます。今後ともお客様にご満足頂けますよう、サービスの更なる向上に従業員一同努めて参る所存でございますので、変わらぬご厚誼を賜りますようお願い申し上げます。またのご利用を心よりお待ち申し上げます。
5 sur 5
par un voyageur

When you need a comfortable rest…

Publié le 7 févr. 2024 sur Hotels
This hotel was an unexpected haven after a week of eco-hotels. The room was spacious without wasting space and the bed was so comfortable I dropped right to sleep. Very convenient for Toyama station and plenty of great food options nearby.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par DoubleTree by Hilton Toyama, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Toyama.We enjoyed reading all of the positive comments you provided, and we are so delighted to hear that you enjoyed your stay with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par DT Toyama, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and sharing your experience.We certainly hope you will choose to stay with us again on your next visit to the city.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia