Note fondée sur 107 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Yossef,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2023 sur Expedia
Piscine sur la terrasse, nous devons absolument acheter a manger ou boire, c,est bon mais beaucoup trop dispendieux. Pas assez de place pour s'assoire à la terasse. Pas d'eau disponible dans la chambre, petit frigo qui ne permet pas d'acheter de grande quatité. Pas de poubelle de recyclage. La toilette est avec une porte vitré glissante... donc l'autre personne dans la chambre t'entend aller au toilette. Ce qui est très gênant ou il faut demander à la personne de sortir de la chambre. On peut oublier tout le romantisme. La seule fenetre ne s'ouvrait même pas, ce qui veut dire que ca sentait le renfermé avec les maillots qui séchaient un peu partout car il n'y avait que 2 petits crochets pour mettre soit les serviettes, soit le linge humide. Note chambre était entre 2 chambres communes. Les gens essayent toujours d'ouvrir les portes et nous entendions nos voisins comme s'ils étaient avec nous. Nous entendions les sonneries de téléphone des 2 côtés en plus de leurs réveils matin... Génial :(
5 sur 5
par un voyageur

Tout neuf plutôt bien placé

Publié le 17 nov. 2022 sur Hotels
Hôtel qui vient d’ouvrir 01/11/22, prix attractif très propre, personnel au top, piscine sur le toit magnifique avec grande salle de sport. La chambre un peu petite mais suffisante. Éviter de prendre les tacos au restaurant. Parking souterrain très pratique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2022 par Yuleni, Gestion de l’hôtel
Hello!Thank you so much for your visit, we are glad that you enjoyed our stay with us, your comments help us to keep improving!Hope to meet you soon.Kind regards.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Beautiful hotel with great staff. Food at the hotel is pricey but delicious and comparable to surrounding restaurants. Walkable distance to plenty of restaurants and shopping boutiques. Room is quite small, perfect if you are travelling alone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Shelly,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
El hotel esta en buenas condiciones, sirve para lo que es. Llegar a descansar y turistear por los alrededores, el servicio de restaurant es bueno, los días que me hospede desayune en el hotel y todo es garantía, la cocina es rica, los meseros atentos. Lo único que corregiría es que marca a la hora de reservar es que el parque nacional esta a 1 min caminando y eso no es así, nosotros rentamos bici y hicimos 15 min en ella hasta llegar al parque. caminando hay varios lugares ricos en los que puedes comer o cenar, tiene una buena ubicación. Sin duda, si regresaría.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Estimada Michelle,Muchas gracias por su comentario tan positivo sobre su experiencia en nuestro hotel. Nos alegra mucho que haya disfrutado su estadía con nosotros y que nuestro equipo haya cumplido con sus expectativas. Nos gustaría agradecerle por elegir nuestro hotel para su estancia y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Saludos.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Location was perfect to explore Pueblo efficiently. Stores and shop were walkable, easy to get cabs to the beach. Bike rentals were close by and the hotel provided bikes. Rooftop was beautiful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Tuan,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
The property is nice. However, the beds are extremely hard and uncomfortable. The pool area is nice. Customer service was good. You can bike to the downtown area, but you will need a taxi for the beaches.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Erica,We would like to thank you for your comment and we are very sorry that your stay at our hotel did not meet your expectations.We would like to assure you that we are committed to improving our quality of service and making sure that the problems you experienced do not happen again in the future. We appreciate your feedback and will use it to improve and continue to grow as a hotel.Thank you.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sandeep,Thank you very much for taking the time to share your experience in our hotel. We are very sorry that your stay did not meet your expectations. As a team we work hard to ensure that our guests have a pleasant experience and we are sorry that this time wasn't like that. We would like to know the details that you experienced so they don't happen again in the future. We appreciate your feedback and we will use it to improve and continue to grow as a hotel.Regards.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Expedia
This hotel is modern, and well maintained. The staff are helpful, friendly and knowledgeable. The rooms are nicely furnished, however the washrooms offer little privacy. The 10usd credit per day that you are given can only be used on the rooftop pool bar.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par 10 usd credit, Gestion de l’hôtel
Mr. Mathew thank you for your last stay at motto tulum, we would like to hear your feedback about 10 usd credit, how was your experience. thank you