Note fondée sur 38 évaluations de clients

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4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2023 par Seyma- Guest Experience. Superisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review after your recent stay at Tunis Marriott Hotel. We are delighted to hear about your delightful experience.We look forward to welcoming you back soon, and please feel free to contact us if you need any further assistance.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2023 sur Expedia
Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2023 par Seyma, Gestion de l’hôtel
We are delighted to hear that you had a positive experience during your stay at Tunis Marriott Hotel, we strive to provide the best possible customer experience, and your feedback reassures us that we are on the right track.Once again, thank you for your review and for choosing our property. We look forward to serving you in the future and providing you with the same level of exceptional service.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par Wissal Trabelsi, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your visit to Tunis Marriott hotel,It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with all departments as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2023 par Wissal Trabelsi, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and your feedback is highly appreciatedI hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2023 par Wissal Trabelsi, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay at Tunis Marriott Hotel.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the concerned team members as a way of celebrating the great guest experiences we delivered.Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 14 mars 2023 sur Hotels
Très bon hôtel avec personnel accueillant. Juste un petit hic ,ne pas dormir dans les chambres qui donnent sur l’autoroute
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2023 par Hmissi, Gestion de l’hôtel
Cher Mr Gilles ,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez pu apprécier les services mis à votre disposition. Votre satisfaction et vos compliments relatifs à la qualité des prestations de l’établissement sont les plus belles récompenses pour notre personnel afin de continuer à offrir un service irréprochable,Votre rétroaction est très importante pour nous et, dans ce contexte, elle a été transmise aux départements concernés pour qu’ils prennent les mesures nécessaires pour l’améliorerNous espérons sincèrement vous accueillir de nouveau au Marriott Tunis et être en mesure de regagner votre confiance.Cordialement .Hiba Hmissi
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2023 sur Hotels
Très bon hôtel près de l’aéroport. Personnel très sympa et à l’écoute. Je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2023 par Wissal Trabelsi, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your visit to Tunis Marriott hotel.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with all departments as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2023 par Wissal, Gestion de l’hôtel
I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided.Receiving warm and friendly service from our staff sets the tone for a great stay and I sincerely apologize for failing to meet your expectations.I would appreciate if you could provide us with more details about your stay so that we can share the same with the concerned department and review improvement opportunities in the service they provide. I am confident that these necessary steps will ensure your experience is an isolated incident.I hope you choose to stay with us again, whenever your travels bring you back to the area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2023 par Wissal, Gestion de l’hôtel
I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided.Receiving warm and friendly service from our staff sets the tone for a great stay and I sincerely apologize for failing to meet your expectations.I would appreciate if you could provide us with more details about your stay so that we can share the same with the concerned department and review improvement opportunities in the service they provide. I am confident that these necessary steps will ensure your experience is an isolated incident.I hope you choose to stay with us again, whenever your travels bring you back to the area.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2022 sur Expedia