Note fondée sur 356 évaluations de clients

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3,6 sur 5
67 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Bel accueil

Publié le 13 janv. 2024 sur Hotels
Chambre confortable et modernisée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your perfect rating! We're thrilled to hear that you had an excellent experience with us. Your support means a lot to us, and we're grateful for your feedback. We look forward to serving you again in the future and providing you with more exceptional experiences.Sincerely,Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Motel US classique,sans charme mais bon marché

Publié le 28 juill. 2023 sur Hotels
RAS
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We apologize for the problems you encountered during your stay. We are working on each of them and hope that you will give us another chance to earn your business.Sincerely,Hotel Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Hotel étape

Publié le 24 sept. 2015 sur Hotels
Très bien pour une étape sur la Natchez Trace
3 sur 5
par Denis de Deschambault

Bon service

Publié le 13 août 2014 sur Hotels
Les chambres sont petites et avaient une petite odeur désagréable mais pour le prix....c'était correct
4 sur 5
par Bob and Jo de Andelnans, France

Hôtel satisfaisant.

Publié le 21 août 2012 sur Expedia
Nous avons passé un agréable séjour dans cet hôtel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for your review. I'm glad you had a positive experience with us and that we were able to exceed your expectations. We work hard to make sure our guests have a great experience, so it's always nice to hear that we're meeting those goals.Sincerely,Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your review. We're delighted to hear that you had a great stay and found our hotel to be quiet. Providing a peaceful and comfortable environment is important to us, and we're glad we could meet your expectations. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of hosting you again in the future.Sincerely,Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your perfect rating! We're thrilled to hear that you had an excellent experience with us. Your support means a lot to us, and we're grateful for your feedback. We look forward to serving you again in the future and providing you with more exceptional experiences.Sincerely,Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Hotels
Host was exceptional 👌
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your fantastic rating! We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great experience with us. We strive to provide top-notch service, and it's rewarding to know that we met your expectations. We hope to have the pleasure of serving you again soon.Sincerely,Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the 5-star rating. We strive for 100 % guest satisfaction, and I’m very glad you were so satisfied. We believe to provide a great combination of comfort, convenience, amenities, and value to our guests and clearly, you agree. I hope that if your travels bring you to this area again you will stay with us. Serving guests like you make being in this business a true pleasure. Sincerely, Hotel Manager