Note fondée sur 227 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Voyage en famille

Publié le 8 sept. 2021 sur Hotels
Hôtel sympa, piscine un peu étroite et pas de plage privée pour l’hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2021 par Guest Relations Department, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Maher, Thank you for staying with us. We sincerely appreciate your feedback and we assure you that all your remarks are transferred to the departments involved, in order to be reviewed and actions to be taken. Thank you once again for being our guest. We hope to have the chance of welcoming you back, soon. Sincerely, Guest Relations Team
5 sur 5
par un voyageur

Bien

Publié le 29 août 2021 sur Hotels
Hotel bien situé, bel equipement. La piscine donne une belle vue et est assez grande ! Les chambres sont grandes; le petit dejeuner est très varié, complet et bon! Le dîner buffet est complet aussi, beaucoup de changement chaque jour. Le personnel est très accueillant et gentil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2021 par Guest Relations Department, Gestion de l’hôtel
Dear Ilana, Thank you for your evaluation. Your comments and rating given are priceless for the entire team, as we constantly work on providing an amazing experience to our guests. We hope you did have more than enjoyable vacation at our property and you are plan to visit us again. We are looking forward to have the chance of welcoming you back. Best Regards, Guest Relations Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2021 sur Expedia
C’est une usine a touriste juifs, rien ne vas entre les piscines réservées à l’avance sans être utilisé et musique a fond toute la journée qui casse les oreilles café payant avec la machine et le petit-déjeuner déjeuner remplie et piège sur les photos il n’y a aucune plage privée comme indiqué sur les photos il s’agit des plages payante qui n’appartient pas à l’hôtel c’est loin d’être un 5 étoile peut-être un 4? Méfier vous du certificat halal au restaurant j'ai un gros doute là dessus la douche dégoûté j’ai du la prendre avec mes claquettes bref je ne reviendrai pas ici
2 sur 5
par un voyageur

Hôtel sympas!!mais pas vraiment familiale

Publié le 25 juill. 2020 sur Hotels
Belle hôtel dans l'ensemble mais pas vraiment pour les familles!!dommage!!animation au top. De plus il faut tout réserver à l'avance (matelas à la piscine tous réserver)dommage mais il faut le savoir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2020 par Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Nadir, Thank you for choosing INTERNATIONAL Hotel Casino & Tower Suites and for posting your review about your recent stay with us. It is upsetting to know that your stay was less than perfect and you didn’t feel our hotel matched your expectations and perhaps taste. We hope that you will give us another opportunity and will visit us again. Rest assured that we will do our best to make your stay a great one. Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2020 sur Hotels
Belle hôtel dans l'ensemble
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2020 par Guest Relations Department, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Nadir, Thank you for being our guest. We appreciate the time taken to share with us your feedback. From the rate given, we conclude that we missed some points. The opinion of our guests matters a lot to us and we would like to encourage you to share with us what we could have done better. Once again, thank you for staying at International Hotel Casino&Tower Suites. We are looking forward to warmly welcome you back. Sincerely, Guest Relations Team
5 sur 5
par un voyageur

Bons moments

Publié le 14 janv. 2020 sur Hotels
Très bon séjour, l’hôtel est magnifique et très bien entretenu, le personnel est agréable La chambre très spacieuse et bien équipée Seul petit point négatif, un rideau de douche dans un peu trop court qui engage une petite inondation lors de la douche Bons moments
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2020 par Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Stephane, Thank you for being our guest and for your positive rating. We are delighted to understand that our overall facilities and services met your expectations and made your stay enjoyable. Kindly note that we have taken note of your observations regarding the curtain and will look into this accordingly. Thank you once again for staying at INTERNATIONAL Hotel Casino & Tower Suites. We are looking forward to welcoming you again. Sincerely, Guest Relations Team
3 sur 5
par un voyageur

Séjour à varna

Publié le 28 oct. 2019 sur Hotels
c'est un hôtel casino propre un hôtel 5 étoiles mais en fait il se rapproches plus d'un 4 étoiles la nourriture est correcte saine vraiment pas chère mais pas très variées et si on ne joue pas au casino on s'ennuie il faut compter 25 minutes pour arriver au centre de Verna et le taxi de l'hôtel coûte le double du prix du taxi du centre-ville. la région sable d'or c'est une région littéralement morte au mois d'octobre tout est fermé il n'y a ni café ni restaurant à part l'hôtel on peut aller nulle part il n'y a que les taxis de l'hôtel pour aller en ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2019 par Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Solange, Thank you for choosing to stay at INTERNATIONAL Hotel Casino & Tower Suites and for taking the time to share your detailed review. We are pleased to read your kind words regarding the cleanliness of the hotel and the food. However, we are sorry to understand that we were not able to reach your satisfaction and your holiday did not met your expectations. We do our best to ensure that our guests have a wonderful experience at our property, and we hope to have another chance to exceed your expectations in the near future! Thank you once again for being our guest. Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2019 par Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Silvain, Thank you for taking the time to share your review. We are pleased to know that you have had the opportunity to enjoy a great stay with us. Your feedback is greatly appreciated. We are looking forward to welcoming you again at INTERNATIONAL Hotel casino & Tower Suites. Best Regards, Guest Relations Team
2 sur 5
par un voyageur

« « Déçu » »

Publié le 11 août 2019 sur Hotels
Nous sommes descendu à l’hotel International pour 7 jours avec 3 amis, au vue du prix des chambres. 1500 € la semaine, on s’attendais A quelque chose d’irréprochable. Eh bien tout faux, le lit était très très inconfortable, la chambre de mauvais goût avec une décoration d’au moins 30 ans les équipements de la salle de bain trop vieux, là douche se boucher et déborder dans toute la salle de bain. Les femmes de ménages nous on voler chaque jours quelques pièces qu’ont laisser sur les meubles (10 € en tout) la réception en a était avertie mais n’a même pas relevé. Enfin l’hotel En soit n’est pas horrible par ce que la piscine et sympa et le buffet et très très correct mais c’est un séjour qui devrais se situer dans les 700 € la semaine et pas 1500 €
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Guest Relations Department, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us and thank you for sharing your honest opinion. We deeply sorry to understand that we were not able to cover your expectations for 5-star vacation experience and we sincerely ask you to excuse us for not being able to answer to your needs. All of your remarks are transferred to the departments involved in order to be taken under consideration, as we strongly and constantly rely on our guests` opinions in order to refine our services and products. Thank you once again for sharing your feedback regarding your recent stay with us. We hope we will receive the chance of welcoming you back again and show you our devotion in delivering one of a kind summer vacation experience to our guests. Best Regards, Guest Relations Department
3 sur 5
par un voyageur de Annecy

Publié le 10 août 2019 sur Expedia
not quite the level of a 5 star, + : the spa, the size of the room, the parking - : the size of the sport facilities, the internal pool being not only small but not air-conditioned so very hot, the blasting music in the sky fall (which adds to the music outside) and the food : not varied nor creativ, certainly not 5 star type at all and only either kasher or hallal, I understand that they cater for their clientele but there should also be "normal" food
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Guest Relations Department, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie, Thank you for staying with us. We sincerely sorry to underrated that you are not fully satisfied with the facilities and services provided at our property. We assure you that all of your comments are transferred to the departments involved , as our guests opinion in the most important for us, when its comes to improving our services and products. We appreciate you for taking the time to share you honest opinion regarding your recent stay with us. We are looking forward to welcoming you back and to have the chance of showing you our devotion in delivering an amazing 5-star experience to our guests. Best Regards, Guest Relations Team