Ratings based on 481 Guest Reviews

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3.0 out of 5
70% of guests recommend
3.2 Room cleanliness
3.5 Service & staff
2.8 Room comfort
2.9 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
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4 out of 5
by A traveller

Posted Nov. 5, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Nov. 28, 2023 by SOLANGE, Hotel Management
Madame, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, nos salutations distinguées.
2 out of 5
by A traveller

Posted Oct. 8, 2023 on Expedia
This hotel is likely only for people to pull off the highway to sleep. The non-smoking room smelled like smoke so much I felt like I had breathed in a pack of smokes after a night. As it was only self check in after 10 I didn't have a way to switch rooms. The eco-friendly toiletries advertised when booking means sketchy pink soap in a dispenser that looks very chemical as the only toiletry provided and dispenser barely worked. Shower and toilet was all in a room the size of an airplane bathroom. And I only hope it was the cleaning woman who opened my door when I assumed it was locked as much as it could been have when I was sleeping. So yeah, ok to pull over and sleep, but I would not spend any time there and was more difficult to acces without a car than expected. I hope the money they triple charged me for rugby world cup vs regular nights they put to use to spruce up the place.
Comment from Hotel Management
Oct. 12, 2023 by solange, Hotel Management
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,
4 out of 5
by A traveller

Posted Sep. 29, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Oct. 1, 2023 by solange, Hotel Management
Madame,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame nos salutations distinguées.
4 out of 5
by A traveller

Posted Sep. 22, 2023 on Expedia
Very convenient and walking distance to dining area…Quite neighborhood and staff were very good
Comment from Hotel Management
Sep. 26, 2023 by SOLANGE, Hotel Management
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
3 out of 5
by A traveller

Posted Sep. 19, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Sep. 23, 2023 by solange, Hotel Management
Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées
3 out of 5
by A traveller

Posted Sep. 18, 2023 on Expedia
Comment from Hotel Management
Sep. 23, 2023 by solange, Hotel Management
Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.
2 out of 5
by A traveller

Posted Aug. 25, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Aug. 30, 2023 by solange, Hotel Management
Madame, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.Veuillez agréer, Madame, nos salutations distinguées.
2 out of 5
by A traveller

Posted Jul. 22, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Jul. 25, 2023 by SOLANGE, Hotel Management
Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.
1 out of 5
by A traveller

Posted Jun. 27, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Jul. 1, 2023 by solange, Hotel Management
Madame, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.Veuillez agréer, Madame, nos salutations distinguées.
3 out of 5
by A traveller

Posted Jun. 22, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Jun. 27, 2023 by solange, Hotel Management
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.