Ratings based on 87 Guest Reviews

Hear it directly from our travellers
4.2 out of 5
4.3 Room cleanliness
4.1 Service & staff
4.4 Room comfort
4.2 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
Hear it directly from our travellers
5 out of 5
by A traveller

Posted Jan. 29, 2024 on Expedia
Staying there second or even third time. Everything really good. Really like breakfast
Comment from Hotel Management
Feb. 2, 2024 by JCdeLagasnerie, Hotel Management
Dear Bohdan,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Mercure Chantilly Resort & Conventions. Thanks for your loyalty.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.We are looking forward to welcoming you for an other stay.Best regards,
4 out of 5
by A traveller

Posted Jan. 3, 2024 on Expedia
Comment from Hotel Management
Jan. 26, 2024 by JCdeLagasnerie, Hotel Management
Chère Christina,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience à l'hôtel Mercure Chantilly au cœur de l’une des plus belles forêts de l'Oise.Toute l'équipe et moi-même espérons vous revoir très bientôt parmi nous.Bien cordialement,
5 out of 5
by A traveller

Posted Dec. 5, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Dec. 8, 2023 by JCdeLagasnerie, Hotel Management
Cher Cyril,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience à l'hôtel Mercure Chantilly.Toute l'équipe et moi-même espérons vous revoir très bientôt parmi nous.Bien cordialement,
5 out of 5
by A traveller

Posted Oct. 1, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Dec. 1, 2023 by JCdeLagasnerie, Hotel Management
Chère Fazila,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience à l'hôtel Mercure Chantilly.Toute l'équipe et moi-même espérons vous revoir très bientôt parmi nous.Bien cordialement,
5 out of 5
by A traveller

Posted Sep. 17, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Sep. 27, 2023 by JCdeLagasnerie, Hotel Management
Chère Bénédicte,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience à l'hôtel Mercure Chantilly !Toute l'équipe et moi-même espérons vous revoir très bientôt parmi nous.Bien cordialement,
2 out of 5
by A traveller

Posted Aug. 27, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Sep. 1, 2023 by JCdeLagasnerie, Hotel Management
Cher David,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience à l'hôtel Mercure Chantilly !Toute l'équipe et moi-même espérons vous revoir très bientôt parmi nous.Bien cordialement,
5 out of 5
by A traveller

Posted Aug. 20, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Aug. 25, 2023 by JCdeLagasnerie, Hotel Management
Cher Stéphane,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience à l'hôtel Mercure Chantilly !Toute l'équipe et moi-même espérons vous revoir très bientôt parmi nous.Bien cordialement,
5 out of 5
by A traveller

Posted Aug. 7, 2023 on Expedia
Really good area and good hotel to stay. Only down side is after cleaning bathrobes always gone and not replaced. So we had to ask at the reception for it and been always providing. Everyday same were happening. Everything 5*. Only that little annoying as we need bathrobes to use for swimming pool and everyday had to as for them )
Comment from Hotel Management
Aug. 11, 2023 by JCdeLagasnerie, Hotel Management
Dear Bohdan,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Mercure Chantilly Resort & Conventions. We well took note that you enjoyed our place. We apologise about the bathrobes.We are looking forward to welcoming you for an other stay.Best regards,
4 out of 5
by A traveller

Posted Jul. 23, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Jul. 28, 2023 by JCdeLagasnerie, Hotel Management
Chère Rachel,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience à l'hôtel Mercure Chantilly !Toute l'équipe et moi-même espérons vous revoir très bientôt parmi nous.Bien cordialement,
5 out of 5
by A traveller

Posted Jul. 12, 2023 on Expedia
Comment from Hotel Management
Aug. 4, 2023 by JCdeLagasnerie, Hotel Management
Cher Juan,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience à l'hôtel Mercure Chantilly !Toute l'équipe et moi-même espérons vous revoir très bientôt parmi nous.Bien cordialement,