Note fondée sur 954 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2024 sur Expedia
L'hôtel est idéalement situé dans un quartier calme non loin du centre ville, facilement accessible à 15min à pied et du centre historique à 10min en bus. Checkin et Checkout très facile Chambre et lits très confortable
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mars 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 déc. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 nov. 2021 sur Expedia
Etablissement très propre et bien situé
5 sur 5
par un voyageur

Great for the price!

Publié le 24 déc. 2019 sur Hotels
Great place for the price, very good breakfast with on demand omelets, you can get many, but you have to wait at rush hour to get a table. Luxury feel. Ugly parking view from luxury room. Has a good gym, supermarket in front of the hotel. But would stay again, very happy overall.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 déc. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Need improvements to be a real 5 stars

Publié le 4 nov. 2019 sur Hotels
I know the hotel for quite a long time as I stayed there several times over the years. It has been renovated recently and so I wanted to try it now, booking 3 junior for my family and myself. The new design is pretty nice and clean. The rooms are still comfortable. The staff is not going the extra mile to satisfy you (which is a pity for a 5 stars hotel). The breakfast is qualitative and the breakfast room, despite a nice design, lacks some natural light. And as for the reception, the staff is doing its job, not looking to please the clients. The suites themselves were somehow disappointing. Indeed, I stayed previously in rooms that had a better view or better location for cheaper. The bare size of the room does not justify the price. And some things were annoying: one of the rooms was under the lounge and it was pretty noisy, one of the rooms had no TV on the TV furniture (which creates a weird feeling of undone decoration), there is tea in the rooms but no mug or larger cups and no kettle, the suites were globally dark. All in all, it's better to have a standard room with a nice view and exposure for a lower price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2019 par Iwona Ozga, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay at Sheraton Warsaw and for taking the time to write a review. We are sorry you were unhappy. We all work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2019 sur Hotels
Bon hôtel. Excellent petit déjeuner. Point négatif: impossible de dormir à partir de 6h du matin car une personne claquée la porte à côté de ma chambre toute les 3 minutes. J’ai bien appelé la réception mais rien n’a été fait. Le soir à plus d’une heure du matin des personnes parlaient et riaient à côté de ma chambre dans le couloir. Sur 4 nuits 3 ont étaient parfaite et une un cauchemar.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2019 par Iwona Ozga, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel in regards to your recent stay with us. As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology for all occurred inconveniences and disturbances. We have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure that this was an isolated issue. Please accept our sincerest apologies.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2019 par Iwona Ozga, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Très bel hôtel avec toutes les facilites

Publié le 30 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2019 par Iwona Ozga, Gestion de l’hôtel
Dear Virginie, Thank you for choosing to stay at Sheraton Warsaw and for taking the time to evaluate us. We are delighted that you are satisfied with our services and facilities and that your experience lived up to your expectations.