Note fondée sur 967 évaluations de clients

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3,5 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Super pour passer 1 semaine

Publié le 28 août 2018 sur Hotels
Superbe hotel avec 2 picisines chambre grande et propre. Un peu loin de la ville mais super calme
1 sur 5
par un voyageur

Not a 3 star Hotel, disgusting.

Publié le 9 août 2018 sur Hotels
To my knowledge this is not a 3 Star hotel. The rooms are disgusting. Our room was uncleaned, it smelled and I found a lot of mildews. Believe me I’m a building inspector. The sheets weren’t cleaned and we found several stains on the chairs, beds, bathroom. We slept on the bed covers. The WiFi was working half the time. I do not recommend this hotel to anyone.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par Sophie

Séjour Yarmouth

Publié le 15 août 2017 sur Hotels
Personnel très serviable et poli. Chambre spacieuse et toujours propre Piscine extérieure très appréciée
4 sur 5
par Angelique de Montreal

Bon hotel, service d'entretien à revoir

Publié le 28 juin 2016 sur Hotels
L'hotel est bien entretenu et bien équipé avec une piscine intérieur, et une extérieur, un gym bien équipé et tout les électros de la chambre (frigo, micro-ondes et télé) étaient neufs ou presque. Mais la propreté a été très décevante. Par exemple, le café de l'occupant précédent (de la fin de semaine précédente...) était toujours dans la cafetière et aucun ménage n'a été fait durant notre séjour. De plus, il n'y avait pas de ventilation dans la salle de bain.
4 sur 5
par JEROME

Agréable

Publié le 17 août 2015 sur Hotels
accueil moyen. Chambre correcte et piscine interieure et salle de fitness sympa.
1 sur 5
par un voyageur de Brossard, Quebec, Canada

Décevant, information sur site Expedia erronée.

Publié le 4 août 2014 sur Expedia
Pour : Rien.
Contre : Refaire à neuf et désinfecter.
Emplacement : Points d'intérêts satisfaisants.
Odeur nauséabonde, présence de poussières, de moisissures. Nous devions maintenir la porte ouverte pour faire ventiler et aérer la chambre. L'évaluation de 3.2 d'Expedia n'est représentative de notre expérience. C'est la dernière fois, que nous utilisons ce site pour choisir un hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2015 par Sylvie, Gestion de l’hôtel
Merci!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2022 sur Expedia
We were given a handicap room which was not the issue.The front desk knew the condition of the room so I honestly believe it was given to use out of spit.The reason I say so: Originally they couldn't find our reservation because I said it was under my name but we actually booked the place under my wife's name.We took what they gave us.It was a second floor back of the place with a view of the dumpster.I then grabbed my phone, which I originally left in the car when first checking in I then went back to the front desk and informed them of my error. The price ended up being a whole day less booking with Expedia. I know she didn't appreciate that & the extra work.I could see it in her face. So she stuck us in the worst room in the place in my estimation. There was an air freshener & that was the first thing I noticed. We were in a mold infested room. The furniture smelled horrible when you opened the drawers. The floor was laminate faux wood. The bathroom had mold in the grout & the caulking was done so amazingly amateurish. The floor were disgustingly dirty. I even politely mentioned it to housekeeping. I reserve my opinion on them. I even went to the front desk on our last night of stay & asked for a replacement of the Air Wick liquid despenser & mentioned the condition of the room. They didn't offer to change our room. I've been around the world 4X, India, all of the Caribbean, all of Asia from Hong Kong to Thailand. This place discriminates against people of color!
2 sur 5
par un voyageur

Don't stay there

Publié le 9 oct. 2022 sur Hotels
We were greeted by a friendly receptionist and given directions to our room. The room was clean and comfortable and we decided to check our the jacuzzi. The pool and the jacuzzi were filled with kids and parents. It had a thick layer of sand on the bottom. After 10 minutes , parents left and the kids continued playing in the jacuzzi ignoring my request to call their parents. I saw an 11-years old girl coming out of the men's sauna. I was concerned, Many people live in the hotel and they really don't care if you are there on vacation trying to rest. Many of the permanent residents are smoker so the smoke can be felt in all areas including our room and the pool. Our neighbors were having an online meeting outside after 10 pm while smoking. We felt and heard it all. The window had a crack and perhaps the smoke were going through it. It wasn't fun.
5 sur 5
par un voyageur de Grenoble

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2022 sur Expedia