Note fondée sur 211 évaluations de clients

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3,2 sur 5
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
DannyThank you for your feedback !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Danny Thank you for your positive feedback on your stay
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Key cards rarely worked on our door but worked fine at back door. Stayed here many times before and they had a bare bones breakfast but nothing at all now. Your site advertised the pet fee at $25/night, they charged me $35- said it wasn’t their problem. Won’t be back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Bill First of all, I would like to apologize for any inconveniences our key cards may have caused. Let me address your concerns on breakfast and pet fees. We at EconoLodge , do not offer breakfast to keep our prices low compared to other brands and also the pet fees are listed on choice as well as expedia website that says 35/ pet / night . Please refer to this link and click on policies https://www.expedia.com/Muskegon-Hotels-White-Lake-Inn-And-Suites.h42340306.Hotel-Information
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
Easy in and out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Daniel Thank you for staying with us ! We hope to see you again soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Sandy Thank you for your positive feedback ! We hope to see you soon
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels
Rude employee's. No wifi no breakfast, loud ppl.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Eric I am sorry about your experience with us . The Wi fi issue has been resolved since your feedback. Also, I would like to mention that EconoLodge brand does not have breakfast offerings and that is how we keep our prices low compared to other brands.I will be sure to address your concerns with our front desk staff on being rude and loud as well. Thanks for your feedback and We hope you return to stay with us again in future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Mark Thank you for your positive feedback ! We hope that you stay with us again
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 nov. 2023 sur Expedia
I didn’t like the desk lady calling me up five minutes before check out to remind me I had to leave at check out time
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 nov. 2023 sur Expedia
We stay at Econo quite a bit, and the lady that checked us in was absolutely amazing and she is every single time
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Michelle Thank you for recognizing our staff and your stay with us .