Note fondée sur 930 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2023 sur Expedia
Hôtel très bien dans petite ville super sympa Chambre spacieuse et bon petit déjeuné
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Delphine,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprÃcià votre sÃjour dans notre hÃtel. Il est agrÃable de savoir que notre chambre spacieuse et notre dÃlicieux petit dÃjeuner ont contribuà à rendre votre sÃjour agrÃable dans cette charmante petite ville. Nous espÃrons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite.
4 sur 5
par un voyageur

Une nuit de repos

Publié le 9 août 2023 sur Hotels
Hotel agréable, piscine couverte avec spa, petit déjeuné complet. Grande chambre, petite salle de bain. Je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
HI Fabrice,Thank you for being a guest with us and taking the time to share your experience. We are so happy you enjoyed our clean accommodations and friendly services. Your recommendation is truly appreciated. Looking forward to having you back for a future stay.
3 sur 5
par un voyageur

Passable au plus; pour une nuit ca peut aller.

Publié le 14 déc. 2022 sur Hotels
Hotel passable; pour une nuit, ça peu passer mais pas plus puisque la chambre avait du tapis malpropre et le réglage de la chaleur était impossible à régler. Le petit-déjeuner était cependant très bon!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Hello Adelbert, Thank you for taking the time to share. We appreciate your feedback regarding our breakfast and your comments about our room. We hope to see you again to provide you with an exceptional level of service and hospitality.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2022 sur Expedia
Pas d’ascenseur, le prix entendu et le prix chargé ont semblé être différents
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Bernard, Thank you for taking the time Your feedback is especially important to us, and I am saddened to hear of your experience. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. We continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Willy, We have high standards of hospitality and service and are always improving. We hope to see you again very soon!,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Nicole, We appreciate your valued business and would love the opportunity to host your next stay. Thank you for your rating.,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2020 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your rating of our Hotel. The biggest compliment we can receive is to earn your business again so please consider us on your next trip.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2024
Charged more for the rooms than what we reserved them for from Travelocity. Struggle with the card key every time - both rooms. Bad shower. Creeking floors from the room above us. Would not recommend this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear William, We regret to hear that your experience did not meet your expectations. We will address this issues wih management. We hope to welcome you back in the future for an improved stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2024
Door keys were not reliable. Facility needs to be updated…toilets way too low. Room was clean and desk clerk was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kristine,We appreciate your feedback on the cleanliness and service received during your stay. Comments about the room's condition have been duly noted for future improvements. If you have further concerns, please don't hesitate to reach out to us directly.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
There was a very nasty unprofessional wo Hokan working the front desk. The pool was NOT heated. I checked out after two nights. WHERE is my refund!?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Chevyn,We're sorry to hear about your experience and appreciate you sharing your concerns with us. Please reach out to our management team for further assistance regarding your refund request. Thank you for your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.