Note fondée sur 608 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Priced well
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jim,Thank you for choosing Hampton Inn Williamsburg KY. Our team strives to provide great value for our guests, and we appreciate your recognition. We look forward to welcoming you back and ensuring another enjoyable stay in the future.Sincerely,Tammy Rice,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Trice, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us for your stay
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
This property is not up to Hampton standards. Poor construction planning has resulted in the reception area on a fold-uptable, the communal sitting area is non-existant, the breakfast area consists of a few tables and chairs in an empty room, which is not enough for guests. Other than the construction issues, the breakfast was substandard; no juice, runny eggs, fewer food choices than a normal Hampton. My room was ok, but needed renovation. I believe i stayed at this hotel a year or so ago and if my memory is correct, it was under rennovation construction at that time, too. Hampton is one of my favorites hotels, because they can be counted on as being up to a certain, set, high standard. I would not recommend this Hampton, as it does not make the grade.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear John,Thank you for your feedback. We apologize that your recent experience fell below your expectations and our usual high-quality standards. The ongoing construction has impacted our usual amenities, and we regret any inconvenience this caused. Your concerns about breakfast and room conditions are noted and will be addressed. We hope to offer you a much-improved stay in the future.Sincerely,Tammy Rice,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Trice, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us for your stay
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Trice, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us for your stay
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
It was just a stop off while traveling. Access is awkward. The staff was friendly. Breakfast was okay. It was clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Trice, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us for your stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Trice, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us for your stay
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2024 sur Expedia
Very close to the neighboring casino.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
Staff was great, very friendly and helpful. It was a little bit noisy, but not so much as to keep you from getting to sleep.