Note fondée sur 417 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité-prix

Publié le 28 juill. 2019 sur Hotels
Hôtel propre et confortable. Grande piscine agréable. Points négatifs : chambres mal insonorisées et petit déjeuner un peu juste.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2019 par neomalioboro, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for trusting us to be your home away from home. We understand your concern about the noise and we hear you. We provide an earplug in Front Office as our effort to reduce the noisy and hope it works. Once again, thank you for your feedback, we also note your suggestion and do apologize for any inconvenience. We look forward in welcoming you back with us Best Regards, Maji Djamin General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2019 sur Hotels
Excellents services, seuls 2 bémols: la gare en face, certains departs de train sont bruyants en pleine nuit et des chambres un peu petites. Sinon, l'hôtel est bien situé et le personnel extremement courtois et professionnel. Vous pouvez bien manger sur le rooftop.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2019 par neomalioboro, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Louis Michel, It is with our great pleasure having the chance to have you as our guest at Hotel Neo Malioboro and thank you for taking the time to write a review on this site.We are really happy to see you pleased with our services and location. However, we do apologize for an unpleasant experience caused by sound of train. We provide an earplug in Front Office as our effort to reduce the noisy and hope it works. Once again, thank you for your feedback and we apologize for any inconvenience. We look forward in welcoming you back with us Best Regards, Maji Djamin General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Hotel sympa Yogyakarta

Publié le 15 mai 2019 sur Hotels
Très bel hotel avec emplacement idéal à proximité de la gare. Ideal pour visiter le temple Borobudur au levé de soleil (1:30 de voiture). Déception concernant les massages balinais proposés par l’hotel qui étaient juste « médiocres » (réalisés en chambre sur le lit car l’hotel ne dispose pas de spa avec table de massage et les masseuses ont passé leur temps à discuter entre elles).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2019 par Neo Malioboro, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Maxime, Thank you for taking the time to share your experience at Hotel Neo Malioboro. It is always a pleasure to receive feedback. We apologize in regards to some aspects of the hotel not meeting the highest standards during your stay with us. Thank you for your constructive feedback. We truly value to unique opportunity to view ourselves through our guest's eyes, and feedback such as yours reminds us of the continuous effort needed to achieve excellence in service. Thank you again for choosing us while you were in Yogyakarta. We look forward to welcoming you back soon. Best Regards, Maji Djamin General Manager
4 sur 5
par un voyageur de France

Publié le 9 août 2018 sur Expedia
Très bien mais les portes et fenêtres devraient êtres mieux insonorisées (bruits de couloir et klaxons de trains). Une carte des boissons serait la bienvenue sur les tables autour de la piscine, cela éviterai de chercher du personnel avant chaque commande... Sinon chambre confortable, propre (pour l'Indonésie) et personnel très sympa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2018 par Neo Malioboro, Gestion de l’hôtel
Dear Valen, It is with our great pleasure having the chance to have you as our guest in Neo Hotel Malioboro and thank you for taking the time to write a review on this site.We are really happy to see you pleased with our friendly staff and we do apologize for an unpleasant experience caused by sound of train. Thank you for you inputs regards our service in the swimming pool area. We assure you that your valuable feedback will certainly help us in further improving and enhancing the service delivery within the areas highlighted in your note. Thank You for choosing us. We are looking forward to your next stay. Best Regards, Maji Djamin General Manager
5 sur 5
par un voyageur de quebec

Près Station de train

Publié le 27 juill. 2018 sur Expedia
Bel hôtel près de la rue Malioboro Beaucoup de choix dans le buffet déjeuner Lit confortable, cependant on attend la douche de la chambre voisine Petit frigo apprécié Possède un endroit pour garder les valises durant la journée. Très bon choix pour court séjour pour visiter les 2 temples et la grotte Goa Pindul.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2018 par Neo Malioboro, Gestion de l’hôtel
Dear Shawn, Thank you for the wonderful review as well as the 5 out of 5 rating. We are delighted to read that you have enjoyed the stay and that the food and room were good. Also, Thank you for choosing Neo Hotel Malioboro. and now we are looking forward to your next stay. Best Regards, Maji Djamin General Manager
5 sur 5
Recommandé
pour Événement personnel
par un voyageur

Publié le 10 mars 2018 sur Hotels
fantastique personnel genial !!! chambre tres comfortable je recommende sans hésitation !!! les dejeunés soit excellent .Piscine rafraichissante Fantastic place to stay...GREAT breakfast get there whit out hésitation ... Pool is great after long walk
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2018 par Neo Malioboro, Gestion de l’hôtel
Dear Richard, It is with our great pleasure having the chance to have you as our guest in Neo Hotel Malioboro and thank you for taking the time to write a review on this site. We are really happy to see you pleased with our comfortable room, delicious breakfast, nice pool and our hospitality service. Thank You again for your compliments and now we are looking forward to your next visit. Best Regards, Maji Djamin General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2018 sur Hotels
Good location and good value for the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2018 par Neo Malioboro, Gestion de l’hôtel
Dear Vincent, Thank you for sharing this wonderful review. We are very grateful for your genuine appreciation of our hotel's location and we do hope to have the pleasure of welcoming you back again in the near future Best Regards, Maji Djamin General Manager
5 sur 5
par Maxence

Très bel hôtel avec un staff exemplaire

Publié le 12 oct. 2017 sur Hotels
Très bel hotel, tout neuf. Le buffet du petit déjeuner est bon et varié, avec beaucoup de produits frais. Ce que j'ai le plus apprécié est le staff de l'hotel. Ils sont tous le temps souriant et font tout pour rendre service. Ils nous ont rendu le séjour extrêmement agréable. Le seul point négatif est la proximité avec la gare, ça peut être un peu bruyant pendant quelques minutes lorsque le train passe mais en dehors de ça, tout a été parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2017
Dear Maxence, On behalf of Hotel Neo Malioboro team, I would like to thank you very much for your visit and for your excellent review. We are happy to note that you had an enjoyable stay with us and you love our delicious breakfast, friendly staff and our strategic hotel's location near by Train Station & Malioboro area. We look forward to the pleasure of serving you again in the very near future. Best Regards, Maji Djamin General Manager
5 sur 5
par un voyageur de poulx

tres bien

Publié le 12 sept. 2016 sur Hotels
Bon séjour rien a dire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Warmest greeting from Hotel Neo Malioboro, Thank you for the time you take to share your thoughts during your stay with us and for the trust for choosing us as your accommodation in Yogyakarta. An honor for us if you can feel satisfied with the services we provide. We hope we can welcome you back to our hotel on your next visit to Neo Malioboro.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2016 sur Expedia
Buffet très décevant. Varié mais de mauvaise qualité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2016 par Neo Malioboro, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Warmest greeting from Hotel Neo Malioboro, Thank you for choosing Neo Malioboro to be your home during your visit to Yogyakarta. We really appreciate you taking the time in giving comment for our hotel. Based on the comments that you provide us, we will immediately follow-up to the relevant department in order to make improvements in the service side. We looking forward to welcoming you back at next visit. Have a great day.