Note fondée sur 52 évaluations de clients

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4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2023 sur Hotels
L'hôtel est toujours aussi accueillant. Le seul petit souci est en période de forte chaleur, il n'y a pas de climatisation. Sinon le reste est très bien.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 avr. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 janv. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 avr. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2019 sur Hotels
I'm going into this hotel for more +/-10 years. Employees at the front desk are wonderful. In summer, when the weather is warm, it's also warm into the rooms : there is no airconditioning.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Hotel has seen better times

Publié le 10 oct. 2023 sur Hotels
The hotel (and offices , houses) has seen better days. Room is OK - large bed is of good quality. Breakfast is not up to standard and runs out before 8:00 without refill. the receptionist is the only person who understands english - other than that you need hands and feet for communication. Restaurant next to reception is of good qualtiy but not much people visiting. Parking behind the hotel has to be paid for and is very small - next parking is public but far distance.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mai 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2022 sur Expedia
Quiet, clean, friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2022 par reception, IHM, Gestion de l’hôtel
Good morning. Thank you for the beautiful and positive review. We appreciate your feedback. We try to do our best for the satisfaction of our clients in all aspects. We will be very happy if you visit us again in the future. Best regards, reception, Interhotel Moskva